מחבל פלסטיני הסתער עם גרזן על אנשי שב"כ ונורה למוות

ניסיון פיגוע: מחבל פלסטיני שהסתער על אנשי שב"כ, כשהוא חמוש בגרזן, בכביש 57 בשומרון, נורה על-ידם למוות. המחבל, התנגש בג'יפ בו נסעו אנשי השב"כ ואנשי ביטחון, כתוצאה מכך הם התהפכו ונפצעו באורח קל (צבא וביטחון)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הג'יפ שבו נסעו החיילים (צילום: דוברות מחוז שי)

ניסיון פיגוע: מחבל פלסטיני שניסה לפגוע בכוח של שירות הביטחון הכללי ואנשי ביטחון, לאחר שהתנגש בג'יפ בו נסעו, נורה למוות. אנשי הביטחון נפצעו באורח קל.

התקרית אירעה הבוקר (שני) במהלך פעילות מצעית של השב"כ באזור הכפר דיר שרף בכביש 57 סמוך להתנחולת שבי שומרון, במהלכה, רכב בו נהג פלסטיני התנגש חזיתית בעוצמה בג'יפ צבאי בו שהו אנשי שב"כ ואנשי ביטחון.

כתוצאה מהפגיעה, הג'יפ התהפך וכל יושבי הרכב נפצעו באורח קל וטופלו על-ידי צוות מד"א.

מיד לאחר ההתפכות, המחבל הסתער על אנשי הביטחון כשהוא חמוש בגרזן ובצעקות "אללה אכבר", ופצע שניים מנסועי הג'יפ. אחד מאנשי השב"כ, ירה לעבר המחבל והרג אותו.

מהשב"כ נמסר כי הפלסטיני הוא תושב כפר באזור טול כרם והוא התכוון לפגוע באנשי הביטחון.

ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, שיבח את פעולת אנשי כוחות הביטחון: "הפעולה המיידית והריגת המחבל ראויות לשבח. על הממשלה ללמוד מהנחישות של כוחות הביטחון במלחמה בטרור. מחבל שמנסה לתקוף יהודי, הפעולה היחידה שצריכה להיעשות היא לחסל אותו".

מהמשטרה נמסר כי "מחקירה ראשונית עולה כי לפני התקיפה הג'יפ בו נסעו השניים היה מעורב בתאונה והתהפך. השניים חילצו עצמם מהרכב וזמן קצר לאחר מכן ניסה הפלסטיני לתקוף אותם.

"נפתחה חקירה של כוחות הביטחון ונבדק האם התוקף היה מעורב גם הוא בתאונה. שוטרי מחוז ש"י נמצאים בזירת האירוע ומבצעים סריקות מחשש שבאזור ישנם מחבלים נוספים".

בתקופה האחרונה אירעו מספר ניסיונות פיגוע ביהודה ושומרון, בהם יידויי אבנים והפרות סדר, בעקבותיהם בוצע גל מעצרים נרחב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר