הישג מרשים

גדוד הנח"ל החרדי זכה בשורת פרסים יוקרתיים

בין הפרסים בהם זכו חיילי הגדוד: פרס הרמטכ״ל על הישגים מבצעיים, ופרס מפקדת קצין צנחנים וחי״ר ראשי על הצטיינות בשמירת הביטחון בגזרה. רבני הנח״ל: זו ההוכחה שכאשר יוצרים את התנאים המתאימים החיילים החרדים יהיו הכי טובים (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
חיילים בנח"ל החרדי. ארכיון (צילום: פלאש 90)

גדוד 97 של הנח"ל החרדי זכה בפרס ההצטיינות הצה"לי של ראש אגף טכנולוגיה ולוגיסטיקה (אט"ל), והוא מועמד לעוד ארבעה פרסי הצטיינות נוספים, כך נודע בימים האחרונים לחיילים החרדים. רבני עמותת הנח"ל החרדי מציינים כי "זוהי ההוכחה הטובה ביותר לכך שכאשר מתחשבים בחרדי ונותנים לו את התנאים המתאימים בצה"ל, והדברים נעשים בהידברות ובהבנה, הוא יהיה טוב יותר מכל חייל אחר".

זכיית החיילים בפרס ראש אט"ל מגיעה לאחר מספר בחינות פתע שנערכו בבסיס על ידי אנשי האגף ובהן נמצא כי בבסיס החרדי מתקיים סדר מופתי מבחינה לוגיסטית. אנשי האגף העניקו לחיילים החרדים את הציון 99 בקטגוריה זו. ארבעת פרסי ההצטיינות הנוספים אליהם מועמדים חיילי הנח"ל החרדי הם: פרס הרמטכ"ל, על הישגים מצבעיים יוצאי דופן, פרס מפקדת קצין צנחנים וחיל רגלים ראשי (מקצח"ר), על הצטיינות בשמירה על בטחון בגזרה עליה אמונים החיילים החרדים, פרס הבטיחות, ופרס החינוך.

המועמדות לפרס חינוך מגיעה לאור שיתוף פעולה יוצא דופן בין קצין החינוך של הגדוד לבין רבני עמותת הנח"ל החרדי, המלווים את החיילים החרדים, בתיאום עם צה"ל, מרגע כניסתם לצבא ולאורך כל השירות. שיתוף פעולה זוההוליד תכנית חינוכית יוצאת דופן המותאמת באופן מיוחד לחיילים חרדים, וזוכה לתשבחות רבות. הזכייה בפרסי ההצטיינות משמעותה הגדלת תקציבו של הגדוד ואף הוספת כלי עבודה משופרים לטובת החיילים.

במהלך השבועות הקרובים עתיד צה"ל לקלוט מחזור גיוס נוסף של עשרות חיילים חרדים. יצויין כי, לפי נתונים שנאספו בעמותת הנח״ל החרדי, בזמן שבשנים האחרונות חלה ירידה במספר החרדים מקרב חיילי הנח"ל החרדי, לטובת חיילים מהמגזר הדתי לאומי, לאחרונה, המגמה התהפכה, ובמחזורים האחרונים בין 80 ל-90 אחוז מהמתגייסים הם בוגרי ישיבות חרדיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר