מבצע "צוק איתן" | אסון הנגמ"ש

דובר צה"ל מאשר: לוחם נעדר בפעילות ברצועת עזה

עד כה, זוהו בוודאות שישה חללים מהתקרית שבה נפגעו לוחמי גולני בנגמ"ש באזור סג'עייה, אך קיימת אי ודאות בזיהוי הלוחם השביעי. בהודעת הדובר נאמר כי "מאמצי הזיהוי והבירור באשר ללוחם השביעי ממשיכים להתבצע בכל הערוצים" • כזכור חמאס חגג חטיפת חייל צה"ל, דבר שהוכחש על ידי גורמים רשמיים • במקביל חמאס ממשיך לירות לעבר ישראל, אזעקות נשמעו במרכז. רקטה יורטה בשמי רמת גן (צבא)

ישי כהן | כיכר השבת |
אנשי חמאס חוגגים חטיפה (צילום: פלאש 90)

מבצע צוק איתן - אסון הנגמ"ש: דובר צה"ל מאשר הבוקר (שלישי) כי לוחם צה"ל מוגדר כנעדר ברצועת עזה. אין קשר בין המקרה הזה להודעת חמאס על חטיפת חייל שכזכור הוכחשה מכל וכל. אמצעי תצפית של צה"ל מאשרים כי המחבלים לא הצליחו להגיע אל הנגמ"ש.

בהודעה שהוציא הבוקר דובר צה"ל נאמר כי "צה"ל סיים את תהליך הזיהוי של שישה מתוך שבעת לוחמי חטיבת גולני שהיו בנגמ"ש שנפגע קשות ממטען ברצועת עזה, בשעות הבוקר המוקדמות של יום ראשון האחרון.

"אמש נמסרו הודעות לשבע משפחות הלוחמים שהיו מעורבים באירוע. עד כה, זוהו בוודאות שישה חללים וזאת נוכח מורכבות האירוע. מאמצי הזיהוי והבירור באשר ללוחם השביעי ממשיכים להתבצע בכל הערוצים" מה שלמעשה מאשר את השמועות כי חייל צה"ל נעדר ברצועה.

הסיכויים שהחייל בחיים הם קלושים ביותר, זאת לנוכח המצב הקשה ששרר בנגמ"ש לאחר ההתקפה. הדבר הובהר לבני משפחתו של החייל, אך לאור הקושי בזיהוי מוגדר הלוחם כנעדר.

אתמול הודיעה הזרוע הצבאית של חמאס כי הצליחה לחטוף חייל צה"ל, אך סרבה לחשוף ראיה לדבריהם או תמונה, בצה"ל הגיבו כי הדברים נבדקים.

דובר הזרוע הצבאית של חמאס אמר אמש בתקשורת המקומית כי "מה שהאויב לא הודה בו הוא שהוא איבד את אחד מחייליו בפעולה היום. כיצד הוא יכול להסתיר את היעלמותו של החייל?".

לדבריו, "החייל הזה הוא שבוי בידי אל-קסאם בפעולה הזאת. אם הנהגת האויב משקרת בעניין ההרוגים והפצועים, עליה להשיב לציבור שלה בעניין גורלו של החייל הזה כעת".

יצוין כי אתמול (שני) טען ח"כ מאיר פרוש ששר הביטחון משה בוגי יעלון הכחיש את השמועות על חטיפת חייל במהלך ישיבת ועדת חוץ וביטחון של הכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר