במערכת הפוליטית מברכים על חיסול רוצחי הנערים: 'הבטחנו לתפוס את הרוצחים וקיימנו'

רה"מ, שר הביטחון, שרים וחברי כנסת מברכים על חיסול רוצחי שלושת הנערים. נתניהו: "הבטחתי שזה יבוצע וזה בוצע". שטבון: "הבוקר האוויר יותר נקי" • כל התגובות (ביטחון)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: פלאש 90)

חיסול הרוצחים: במערכת הפוליטית מגיבים ומברכים את כוחות צה"ל על חיסול שני המחבלים שעמדו מאחורי רצח וחטיפת שלושת הנערים גיל-עד שאער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח, ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הבוקר: "כשמצאנו את הגופות של נפתלי, גיל-עד ואייל, אמרתי ש'מי שביצע את החטיפה והרצח של הנערים שלנו - דמו בראשו', הוספתי, לא נשקוט ולא נרפה עד שנגיע לאחרון שבהם ואין זה משנה היכן ינסו להסתתר"; ואמרתי "זוהי המשימה הראשונה שלנו והיא תבוצע". הבוקר היא בוצעה".

"אמרנו מהרגע הראשון שהחמאס אחראי לחטיפה ולרצח ועם הצטברות ההוכחות שהבאנו, חמאס הודה שהוא עומד גם מאחורי הפיגוע הזה" הוסיף ראש הממשלה.

נתניהו הודה לכוחות הביטחון ברך גם הוא על החיסול ואמר: "אני מבקש לשבח את העבודה המודיעינית המעולה של השב"כ. אני מבקש לשבח את השב"כ, לוחמי הימ"מ וצה"ל. בשם אזרחי ישראל אני מצדיע לכם על הפעולה המדויקת והחשובה. אנחנו נמשיך להכות בטרור בכל מקום. אמרתי ליד חברון עיר האבות ימים אחר הרצח ש"נרדוף אויב ונשיגם ולא נשוב עד כלותם". והיום בבוקר, יד הצדק של ישראל, היד הארוכה והקרובה השיגם".

שר הביטחון משה בוגי יעלון אמר הבוקר כי "מיד לאחר החטיפה הבטחנו למשפחות הנערים ולאזרחי ישראל כי נניח את ידנו על הרוצחים ושולחיהם ובזכות מאמץ מודיעיני ומבצעי רחב היקף של כוחות הביטחון, אכן עשינו זאת. יידע כל מי שמתכנן לפגוע באזרחי ישראל, ויידעו שולחיו, כי מדינת ישראל לא תנוח ולא תשקוט, ותגיע לכל מי שמאיים על שלומה ועל שלום אזרחיה.

שר הביטחון הוסיף ואמר "אין מזור לאבדן שחוו משפחות פרנקל, שאער ויפרח, גם לא בשעות אלו, אך אני מקווה שהידיעה כי רוצחי בניהן באו על עונשם ולא יוסיפו עוד לאיים על חייהם של ישראלים, תהווה עבורם נחמה, ולו הקלה ביותר".

השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "סגרנו חשבון! בפעילות משולבת ומוצלחת של כוחות הביטחון שמנו את ידינו על חוטפי ילדינו והצלחנו לפגוע בהם ולחסלם".

אהרונוביץ' הוסיף כי שוחח עם מפקד הימ"מ והביע את הערכתו ל הפעילות המוצלחת: "ביקשתי ממנו שהערכתי הרבה תגיע עד אחרון הלוחמים".

השר אורי אריאל ברך על חיסול רוצחי הנערים: "יידע כל מחבל מתועב כי בן מוות הוא. הצלחתם של כוחות הביטחון לחסל את המחבלים המתועבים היא הצלחה של מדינת ישראל כולה והסרת קללה לקראת השנה החדשה. אני מברך את כוחות הביטחון על החיסול המוצלח ומאחל שתהיה לכולנו, ובפרט למשפחות היקרות שעאר יפרח ופרנקל, שנה יותר מתוקה".

חבר ועדת חוץ וביטחון ח"כ יוני שטבון אמר כי: "הבוקר, אוויר יותר נקי. כל הכבוד לצה"ל, לגופי המודיעין והמשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר