סיכול הפיגוע במעבר אליהו

המחבלת במכתב התאבדות: "אני לא יכולה לסבול יותר"

מאבטחי רשות המערבים סיכלו הבוקר פיגוע דקירה שתכננה מחבלת ערביה במעבר אליהו. בכליה, נמצא מכתב התאבדות ופרידה מבני משפחתה וארוסה: "עושה זאת כהגנה על המולדת" (חדשות)

(צילום: רשות המעברים במשרד הביטחון)

מאבטחי רשות המערבים של משרד הביטחון סיכלו הבוקר (ראשון) ניסיון פיגוע של מחבלת ערביה במעבר אליהו בכביש 55 הסמוך לאלפי מנשה, בכליה של המחבלת נמצא מכתב התאבדות.

המחבלת הגיעה בהליכה על הכביש לכיוון מעבר כלי הרכב, מאבטחי רשות המעברים שהבחינו בה הורו לה לעצור אך היא המשיכה בהליכתה.

המאבטחים ירו באוויר כצעד הרתעתי מתוך מטרה לגרום לה לעצור. בשלב זה, המחבלת שלפה סכין מהתיק שנשאה, המאבטחים הבחינו בכך, ירו לעברה כדי לנטרלה והיא חוסלה.

כוחות הביטחון ערכו חיפוש בכליה של המחבלת ומצאו שם מכתב התאבדות בו היא נפרדת ממשפחתה ומארוסה.

,הסכין ומכתב ההתאבדות

(צילום: רשות המעברים במשרד הביטחון)

"אני לא יודעת מה יקרה לי בסוף הדרך", כתבה המחבלת לבני משפחתה, "אני עושה זאת בדעה צלולה. זאת כהגנה על המולדת, על הנערים והנערות. איני יכולה לסבול את מה שאיני רואה ואני לא יכולה לסבול יותר".

בשלב זה היא נפרדת ממשפחתה וכותבת: "הוריי, אבי, איני אחיותיי, סלחו לי על מה שאעשה. אני אוהבת אתכם. במיוחד ארוסי. אני מצטערת על כל מה שיקרה לי בדרך ושזו הדרך בה אני מסיימת".

,זירת סיכול הפיגוע, הבוקר

(צילום: רשות המעברים במשרד הביטחון)

אתמול אירעו שלושה פיגועים. הראשון בצומת תפוח, חבל דרסה במכוניתו ארבעה עוברי אורח, שניים מהם נפצעו באורח קשה. המחבל חוסל.

שעה וחצי לאחר מכן, מחבלת ערביה הגיעה לכניסה לעיר החרדית ביתר עילית ודקרה מאבטח שבדק את זהותה. המאבטח נפצע באורח קל, שלף אקדח, ירה בה ופצע אותה.

כעבור כשעתיים וחצי נפצע חסיד ברסלב תושב עמנואל בן 48 באורח קשה בפיגוע דקירה. הפצוע סיפר כי נדקר על ידי שני מחבלים בזמן שערך קניות בכפר נבי אליאס בכביש 55. הפצוע המשיך בנהיגה למעבר אליהו שם התמוטט. המחבלים הסגירו עצמם לידי מנגנוני הביטחון הפלסטינים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר