"תוצאה של הבלבול"

רוני דניאל מצא את האשמים בחיסול המחבל המנוטרל: הרבנים

הפרשן הצבאי של חדשות 2 רוני דניאל, התבטא בתכנית 'אולפן שישי' ותלה את האשמה ברבנים שנותנים לכאורה הוראות לפתיחה באש: "הרב הראשי שבחייו לא הוביל חייל אחד, ולא נלחם יום אחד בחייו נותן הוראות לחיילים" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
רוני דניאל, מצא את האשמים (צילום: קובי גדעון, פלאש 90)

הסערה סביב חייל צה"ל שירה למוות במחבל שהיה מנוטרל, ממשיכה להסעיר את הציבור בישראל וכלי התקשורת עוסקים בפרשה בהרחבה. אולם נדמה, כי יש מי שבחר לקחת זאת לכיוון של הסתה כנגד רבנים תוך הפניית אצבע מאשימה לעברם כמי שבעקיפין גרמו לתקרית החמורה.

הפרשן הצבאי של חדשות 2 רוני דניאל, התבטא בתכנית 'אולפן שישי' ותלה את האשמה ברבנים שנותנים לכאורה הוראות לפתיחה באש.

בדברים שכתב הוסיף דניאל וטען כי "מה שיותר חשוב הוא שרבנים ופוליטיקאים מתחילים לתת כאן הוראות פתיחה באש. הרב הראשי הספרדי", טוען דניאל, "שבחייו לא הוביל חייל אחד, ולא נלחם יום אחד בחייו, כבר אומר שלא צריך להקשיב לרמטכ"ל הזה והוא נותן להם את ההוראות. זאת הבעיה החמורה והקשה".

דברי הרב הראשי עם חיסול מחבלים (ארכיון)

לסיום טוען הפרשן הבכיר כי "לא פוליטיקאים ולא רבנים יתנו הוראות פתיחה באש לצבא הזה. המקרה הזה הוא תוצאה, בין השאר, של הבלבול הזה. הצבא, ראוי שייתן גיבוי לחיילים באשר הם, אך לא כאשר קורים דברים כאלה".

רבנים ועסקנים יצאו חוצץ כנגד נסיונות הפגיעה בגדולי ישראל המשמיעים את דעתם ללא חשש ומורא. "חבל מאוד שישנם כאלו שבמקום להביט פנימה ולתקן את הטעון תיקון מנסים להפיל זאת על רבנים ולנסות לגלגל את האשמה לפתחו של הציבור החרדי. טוב היה אם דניאל היה ממשיך לעסוק בעניני בטחון ודואג באמת לצבא ולא מערב מין בשאינו מינו".

יצויין, כי גם ההתבטאות של הרב הראשי הספרדי אותה ציין דניאל, זכתה לעיוות על ידי כלי התקשורת. הרב הבהיר כבר במהלך דבריו שעוררו סערה כי במקרה שהמחבל מנוטרל אין לחסל אותו אלא לשלוח אותו למאסר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר