חודשיים אחרי

בית המחבל שרצח את ארי פולד הי"ד ייהרס

צה"ל הודיע למשפחת המחבל שרצח בפיגוע דקירה בצומת גוש עציון את ארי פולד הי"ד, כי ביתם ייהרס. למשפחת הרוצח יש כמה ימים להגיש השגה כנגד ההחלטה (צבא וביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
מיפוי בית המחבל לאחר הפיגוע (צילום: דובר צה"ל)

היום (שלישי), נמסרה למשפחת המחבל שרצח את ארי פולד הי"ד בפיגוע דקירה בצומת גוש עציון, הודעה על כוונת צה"ל להרוס את דירת המחבל.

הפיגוע אירע לפני כחודשיים כשהמחבל התנפל על פולד מאחורה ודקר אותו. פולד הצליח למרות הפגיעה הקשה לרדוף אחר המחבל ולירות בו עד שהתמוטט. על מעשהו זה זכה פולד לאחר מותו בעיטור הגבורה שנמסר למשפחתו.

דירת המחבל מצויה בקומה ה -3 במבנה בן 3 קומות ולמשפחתו ניתנה האפשרות להגיש השגה עד ליום 2 בדצמבר 2018 בשעה 08:00.

ארי פולד הי"ד, באדיבות המשפחה

בנוסף, במהלך הלילה עצרו לוחמי צה"ל וכוחות שב״כ, מג"ב ומשטרת ישראל באיו"ש 18 מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור, טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוחות הביטחון. החשודים הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

במקביל, במהלך סריקות של לוחמי צה״ל וכוחות מג"ב ומשטרת ישראל למציאת אמצעי לחימה בכפר עיזריה שבמרחב החטיבה המרחבית "בנימין", תפסו הלוחמים נשק מסוג קלאצ'ניקוב וחלקים של אמצעי לחימה.

כמו כן, במהלך סריקות של לוחמי צה״ל וכוחות מג"ב במרחב העיר ג'נין תפסו הלוחמים כספי טרור בשווי של עשרות אלפי שקלים. פעילות זו מתקיימת כחלק מהמערכה נגד כספים המשמשים לטרור. הממצאים הועברו לידי כוחות הביטחון.

במהלך פעילות של לוחמי צה"ל בעיר קלקיליה שבמרחב החטיבה המרחבית "אפרים" התפתחה הפרת סדר, במהלכה פלסטינים יידו אבנים לעבר הלוחמים אשר הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. ב"ה אין נפגעים בקרב החיילים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר