לאחר עינויים?

המחבל הרוצח מאושפז בביה"ח במצב קשה לאחר חקירתו

סאמר ערביד, המחבל שעמד בראש חוליית הטרור שרצחה את רנה שנרב הי"ד, מאושפז במצב קשה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים לאחר שחש ברע במהלך חקירתו על ידי השב"כ (צבא וביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

ראש חוליית המחבלים שרצחה את רנה שנרב הי"ד, בת ה-17 בפיגוע במעיין עין דני, אושפז אתמול (שבת) במצב קשה מאוד בעקבות חקירתו בשירות הביטחון הכללי, כך נחשף ב'הארץ'.

מדובר ברוצח, סאמר ערביד בן 44 מרמאללה, איש החזית העממית, שהובהל לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים לאחר חקירתו.

בשב"כ מסרו בתגובה, כי "במהלך חקירתו של ראש תשתית הטרור שביצעה את פיגוע המטען במעיין עין דני שבו נרצחה רנה שנרב ז"ל, הנחקר דיווח כי אינו חש בטוב. בהתאם לנהלים, הועבר לבדיקות וטיפול רפואי בבית חולים". עוד אמרו בשב"כ כי חקירת תשתית הטרור עדיין מתנהלת, "ולא ניתן למסור פרטים נוספים".

המחבל וחבריו נעצרו כבר ביום רביעי ברמאללה על ידי לוחמי הימ"מ ונמסר, כי הם חשודים בביצוע ותכנון פיגועים נוספים. דבר המעצר נודע רק אמש (מוצ"ש).

כאמור, בראש חוליית המחבלים, עמד סאמר מינא סלים ערביד, כבן 44, תושב רמאללה, מבכירי החזית העממית בגזרת רמאללה, בעברו היה עצור מספר פעמים על מעורבותו בפעילות טרור צבאית, בכלל זה פעל תחת ראש החזית העממית ברמאללה בזמן האינתיפדה השנייה בסיוע בהכנת מטענים ופיגועים ואף היה מבוקש מספר שנים.

בחולייה היו חברים גם קסאם עא כרים ראגח שבלי, ויזן חסין חסני מג'מאס, שהיו אף הם עצורים בעבר בגין ביצוע פעולות טרור.

במשפחת שנרב בירכו על המעצר ומסרו, כי "לכל אורך הדרך היה לנו אמון מלא בכוחות הביטחון, ואנחנו מודים להם על המאמצים האדירים שהושקעו בלכידת הרוצחים".

הרב איתן שנרב, אביה של רנה שנפצע אף הוא בפיגוע, נשא הלילה דברים בבית הכנסת "תפארת אהרון" באירוע סליחות שתוכנן לעילוי נשמתה של בתו, שעות לאחר שפורסם כי נלכדו המחבלים מהחזית העממית. "אנחנו סומכים וסמכנו תמיד על כוחות הביטחון. איך שהם נכנסו אמרנו להם אני ואשתי תודה רבה, הם לא ישנו חודש שלם. ידענו שהם יתפסו את הרוצחים השפלים האלו".

בראש חוליית המחבלים, עמד סאמר מינא סלים ערביד, כבן 44, תושב רמאללה, מבכירי החזית העממית בגזרת רמאללה, בעברו היה עצור מספר פעמים על מעורבותו בפעילות טרור צבאית, בכלל זה פעל תחת ראש החז"ע ברמאללה בזמן האינתיפדה השנייה בסיוע בהכנת מטענים ופיגועים ואף היה מבוקש מספר שנים.

בחולייה היו חברים גם קסאם עא כרים ראגח שבלי, ויזן חסין חסני מג'מאס, שהיו אף הם עצורים בעבר בגין ביצוע פעולות טרור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר