'לוחמה פסיכולוגית זולה'

חמאס טוען: השבויים הישראלים נפצעו בהפגזות של צה"ל

"הדברים מובאים כעת לידיעת הציבור, לאור ההונאה הגדולה של נתניהו בפני הציבור הישראלי על ידי שחרור נעמה יששכר" - כך הסביר דובר ארגון הטרור את הכרזתו הדרמטית על מצב השבויים (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
גולדין, שאול ומנגיסטו (צילומים משפחתיים)

דובר הזרוע הצבאית של חמאס, אבו עוביידה, הודיע היום (רביעי) כי בתקיפות צה"ל בעזה ברצועת עזה, בחודש מאי האחרון, נפצעו כמה מהשבויים הישראלים המוחזקים בידי ארגון הטרור.

כזכור, במהלך מבצע 'צוק איתן' בשנת 2014, נפגעו ונלקחו בשבי החיילים אורון שאול והדר גולדין, שלאחר מכן הוכרזו כחללים על ידי הרבנות הצבאית. בהמשך נכנסו שני צעירים מעורערים בנפשם לרצועה, בשני מקרים שונים: אברה מנגיסטו והישאם שעבאן א-סייד.

אבו עוביידה לא פירט היום למי מהם מתייחסת הכרזתו, רק הסביר: "הדברים מובאים כעת לידיעת הציבור, לאור ההונאה הגדולה של נתניהו בפני הציבור הישראלי על ידי שחרור נעמה יששכר, בתקופה שבה ישראל השאירה את השבויים שלה ברצועת עזה ברצועת עזה מאז 2014, מבלי שאכפת להם מגורלם הלא ידוע".

שחרור נעמה יששכר (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

"אנו, בגדודי עז א-דין אל-קסאם, מפרסמים עובדה שהסתרנו מאז התקיפות במאי 2019 ברצועת עזה, כאשר האויב הפציץ את מבני האזרחים והביטחון ומקומות אחרים: כמה שבויים של האויב נפצעו ישירות ובשלב זה, איננו חושפים את שעלה בגורלם. אנחנו מבטיחים לאסירים הגיבורים שלנו לעשות כל שביכולתנו כדי לשחרר אותם, בכל האמצעים".

מנגד, גורם בצה"ל הגדיר את הדברים, בפני הכתבים הצבאיים בכלי התקשורת, כ"לוחמה פסיכולוגית זולה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר