11 מכשירים

פת"ח ניסה להבריח טלפונים בבטנו של אסיר

עצור ביטחוני ניסה להבריח בתוך גופו פלאפונים ונתפס עם כניסתו לכלא לאחר שמכשיר המגנומטר לא הפסיק לצפצף כשנגע בבטנו. התברר כי היו בתוכו 11 מכשירים (צבא וביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שב"ס)

ערנות של סוהרי בית סוהר ׳מגידו׳ שבמחוז הצפוני בשב״ס הביאה לסיכול הברחת 11 טלפונים סלולריים שיועדו למחבלים בבית הכלא ונועדו להכווין פעילות חבלנית מחוץ לכותלי הכלא

ביום שלישי האחרון הובא עצור ביטחוני המשויך לארגון הפת"ח ע״י כוחות הביטחון למעצר בבית הסוהר ׳מגידו׳. עם הליך קליטתו העצור עורר את חשדם של סוהרי מכלול הקליטה בהתנהגותו ומכשיר המגנומטר צפצף ללא הפסקה מאזור בטנו.

העצור נלקח לבדיקה בבית החולים ׳העמק׳ ובצילום רנטגן נתגלו בגופו 3 חבילות חשודות באזור הבטן התחתונה. בהמשך פלט העצור מגופו 3 חבילות ארוזות שהכילו - 11 טלפונים סלולאריים מסוג ׳סרסור׳ ו- 15 כרטיסי סים.

העצור נשלח לבידוד ונפתח כנגדו תיק חקירה במשטרה.

משב״ס מדגישים, שניסיונות הברחת ציוד אסור ופלאפונים בקרב עצורים ביטחוניים, שנעצרים על עבירות פעוטות ע״י כוחות הביטחון ממשיכות כל העת. העצורים מסכנים את חייהם בנשיאת חבילות בתוך גופם שברוב המקרים עלולים לגרום לסיבוכים רפואיים עד לכדי סכנת חיים.

סוהרי שב״ס נדרשים לעירנות תמידית לזיהוי ניסיונות הברחה על עצורים, אסירים מבקרים ובכל דרך המובילה לתוך כתלי בית סוהר בכל זמן ומקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר