"מלחמה גלויה"

דובר חמאס: המשבר הפוליטי בישראל מונע עסקת שבויים

עבד אל-לטיף אל-קאנוע, המשמש כדובר חמאס, טען היום (רביעי) בריאיון כי המשבר הפוליטי המתמשך בישראל מונע את ההתקדמות בשיחות להשגת עסקה להשבת הנעדרים (מדיני)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המשפחות)

דובר ארגון הטרור חמאס אמר כי "ייתכן פיצוץ נוסף בין חמאס לישראל". הסיבה לטענתו היא "חוסר רצונו של הכיבוש להסרת המצור מרצועת עזה ולאשת את שיקומה". עוד טען כי ישראל מונעת העברת מענקים מקטאר וממשיכה להגביל תנועה.

"העם הפלסטיני לא יחכה עוד הרבה זמן עד שכוחות הכיבוש יחליטו להיענות לדרישותינו", איים הדובר. עוד אמר כי "בכדי לממש את יעדי הפלסטיניים - כל האמצעים כשרים".

עוד אמר כי "אנחנו נמצאים במלחמה גלויה עם כוחות הכיבוש בגדה המערבית, עזה ובירושלים". בריאיון לרדיו 'קול אל קודס' אמר כי חמאס לא מוכן לחבר ולקשר בין הסוגיות האלו לסוגיית החיילים והאזרחים הישראלים המוחזקים בידי חמאס.

במענה לשאלת סוגיית הנעדרים אמר לטיף כי "אין לנו שום התנגדות להליכה לשיחות בשני קווים מקבילים - ביסוס ההפוגה הצבאית ומימוש הדרישות הפלסטיניות מצד אחד, ומצד שני, קידום עסקת החילופין שבמסגרתה ישוחררו אסירים ביטחוניים בתמורה להחזרת החללים והנעדרים".

עוד אמר דובר ארגון הטרור כי ישראל יודעת שארגונו מוכן לנהל מו"מ על השבת הנעדרים, אך לטענתו, המשבר הפוליטי המתמשך בישראל מונע את ההתקדמות בשיחות בין הצדדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר