"עלייה בפיגועים"

גנץ ביקר את לוחמי הימ"מ ודובדבן; תיעוד

שר הביטחון, בני גנץ, ערך סיורים ביחידת הימ"מ של מג"ב וביחידת דובדבן, הודה ללוחמים על תפקודם בלחימה בטרור והעבודה הנועזת ושיגר איום ברור לארגוני הטרור (אקטואליה)

(צילום וידאו: טל עוז / משרד הביטחון; צילום תמונות: אריאל חרמוני / משרד הביטחון)

שר הביטחון, בני גנץ, ערך היום (שלישי) סיורים ביחידת הימ"מ של מג"ב ביחד עם מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי, סגן מפקד מג"ב תנ"צ בריק יצחק ומפקד הימ"מ נצ"מ ח', וביחידת דובדבן ביחד עם שר התרבות והספורט חילי טרופר ששירת ביחידה, רמ"ט פיקוד מרכז תא"ל רמי אבודרהם, מפקד חטיבת הקומנדו אל"מ מני ליברטי ומפקד דובדבן סא"ל ע'.

במהלך הסיורים הוצגו לשר הביטחון גנץ הפעילויות המבצעיות של היחידות, והאמצעים המבצעיים. גנץ הודה וחיזק את ידי הלוחמים והדגיש את חשיבות הפעולה הקריטית של שיתוף הפעולה בין צה"ל, משטרת ישראל, השב"כ וכלל גורמי הביטחון במאבק בטרור.

שר הביטחון גנץ אמר: "הגעתי לביקור בימ"מ ובדובדבן, יחידות שעוסקות יום יום בלחימה בטרור, כדי להודות ללוחמים על העבודה המקצועית, הנועזת והחשובה לביטחון ישראל".

"בתקופה האחרונה", הוסיף גנץ, "ישנה עלייה בניסיונות של ארגוני הטרור להוציא פיגועים ולפגוע ביציבות הביטחונית, בין השאר בגינם של אינטרסים פנימיים ופוליטיים. מי שייפגע מכך, הם המפגעים, המשלחים וגם התושבים הפלסטינים לידם.

"צה"ל, השב"כ והמשטרה, פועלים, מסכלים ומגיבים על כל כוונה או ניסיון לפגוע באזרחי ישראל – מי שניסה אותנו יודע, מי שינסה אותנו ילמד. לצד זאת, נמשיך לחזק את התיאום עם הרשות הפלסטינית, ולפתח את הכלכלה ואת יחסי השכנות הטובים בין ישראל לבינם, לטובתם ולטובת האזור כולו".

במהלך הסיור בדובדבן, נפגש שר הביטחון עם הפראמדיק צ' שהציל באירוע לפני כשבוע את חייהם של מפקד הפלוגה והלוחם, ושיבח אותו ואת כל חברי הצוות על תפקודם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר