תורה וביטחון:

עשרות חרדים ציינו סיום מסלול בחיל האוויר

מחזור נוסף, גדול מאי-פעם, של מפעילי צמ"ה (ציוד מכני הנדסי) מהמגזר החרדי בחיל-האוויר הסתיים זה עתה ומסמן מגמה של התרחבות מספר החרדים המשרתים בצה"ל (בארץ)

(צילום: יח"צ)

טרקטורים שעליהם סמל חיל-האוויר עומדים על רחבת המסדרים. לצידם, בשורות, מפעיליהם החדשים, כיפות על ראשיהם, וכומתות בכותפותיהם. הסתיים מחזור נוסף, גדול מאי-פעם, של מפעילי צמ"ה (ציוד מכני הנדסי) מהמגזר החרדי בחיל-האוויר. מהקהל עולה גאוות ההורים, ובתו התינוקת של אחד המסיימים צופה בבמה מזרועות אמה.

מסלול צמ״ה קיים כ- 11 שנים בחיל האוויר ומשרתים בו חיילים חרדים רבים אולם מחזור זה הוא הגדול ביותר אי פעם והוא מסמן מגמה של התרחבות מספר החרדים המשרתים בחיל האוויר ואולי אף בצה״ל.

עבור טוראי יצחק, הצבא היה הזדמנות לקחת את עצמו בידיים. "אף פעם לא הייתי במסגרת, נשרתי מהלימודים ויצאתי מהבית בגיל 13. בהתחלה היה לי ברור שלא אתגייס לצבא, אבל אז הגעתי למכינה קדם צבאית, המסגרת הראשונה שבה שרדתי, והעובדים הסוציאליים והחברים עודדו אותי להתגייס".

"המשפחה שלי שמחה שהתגייסתי, כי זה אומר שאהיה במסגרת ולא ברחוב", מודה טוראי יצחק. "אני מאמין באורח החיים החרדי וחושב שראוי ללמוד תורה בישיבה. אבל אני כבר לא למדתי, ובמקרים כאלו אני חושב שצריך להתגייס", הוא אומר.

תא״ל רייכל העניק תעודות הוקרה לרב יצחק דויטש מעמותת נצח יהודה ולראש תחום חרדים בחיל האוויר יוסי ריבקין על הירתמותם למען המסלול ולמען שילוב חרדים בצה״ל (יח"צ)

באירוע נכח ראש לה"ק כוח אדם תת אלוף איתמר רייכל, רמ״ח חת״ם, רמ״ח בינוי בחיל, ראש תחום חרדים בחיל האוויר יוסי ריבקין וכן רבני עמותת נצח יהודה המלווים את המסלול מיום הקמתו.

תא״ל רייכל העניק תעודות הוקרה לרב יצחק דויטש מעמותת נצח יהודה ולראש תחום חרדים בחיל האוויר יוסי ריבקין על הירתמותם למען המסלול ולמען שילוב חרדים בצה״ל.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר