צה"ל נערך למתקפת נגד

ישראל חיסלה שני קצינים איראניים בסוריה

לראשונה מאז המלחמה, וע"פ פרסומים בכלי תקשורת זרים, ישראל תקפה בסוריה וחיסלה שני קצינים איראניים שעסקו במיזם הטילים המדויקים מטעם משמרות המהפכה (ביטחון)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

דריכות בישראל: על פי פרסומים בכלי תקשורת זרים, שני קצינים איראנים במשמרות המהפכה חוסלו אמש (שני), לטענת כלי תקשורת ערביים - בידי ישראל.

הקצינים הם מרתצ'א סעיד נז'אד ואחסן כרבלאא'י פ'ור, שניהם עבדו במיזם הטילים המדויקים המשותף לאיראן ולחזבאללה, ומותם מגודר כ"אבידה קשה" לארגונים.

בהודעות ארגון 'משמרות המהפכה' נמסר כי שני הקצינים נהרגו "בתקיפה הישראלית אתמול באזור דמשק", והתריעו כי ישראל תשלם מחיר על הפעולה: "ללא ספק, המשטר הציוני ישלם על הפשע הזה", הודיעו.

בדיווחים ברשתות תקשורת סוריים נטען כי ישראל תקפה מטרות באזור דמשק, מה שגרם להפעלת מערכות ההגנה הסוריות, ובנוסף דווח כי נשמעו פיצוצים רבים באזורים אלו. התקיפה הקודמת הייתה לפני כשבועיים וזו היא התקיפה הראשונה מאז פרוץ המלחמה באוקראינה, בעקבות פלישת צבא רוסיה לשטחה.

כזכור, בתחילת השבוע נחשף כי ישראל סיכלה ויירטה מל"טים איראנים בשלוש פעמים שונות, כך לדוגמה לפני שנה, במארס 2021, יירט חיל האוויר שני מל"טים שהיו בדרכם לשטח ישראל על ידי מטוסי ה"אדיר", ה-F35 הישראלי.

החשיפה בתחילת השבוע, יחד עם חיסול הקצינים, מעלה חשש בישראל מפני תגובה איראנית אפשרית, כשייתכן ואף ייעשה ניסיון נוסף להשתמש במערך המל"טים - מערך שמתוחזק ונבנה ביסודיות על ידי האיראנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר