הפיגוע בחדרה

התכנון השטני; הגיעו עם כדורים וחטפו M-16

שני המחבלים המזוהים עם דאעש, שביצעו את פיגוע הירי בחדרה, הגיעו עם כמות עצומה של נשק • מחקירה ראשונית עולה כי המחבלים הגיעו עם אפודים ומלאי כדורים ל-M-16 (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
בחינת כלי הנשק (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מחקירה ראשונית של הפיגוע הנורא אמש (ראשון) בעיר חדרה עולה, כי המחבלים הישראליים הגיעו למקום, עם ארסנל כבד של נשק, וכן עם מאות כדורים המתאימים ל-M16.

לוחמי מג"ב רש"ט יזן פלאח ושיראל אבוקרט ז"ל רגעים לפני הפיגוע בחדרה (מצלמת אבטחה)

כפי שרואים בתיעודים השונים מזירת הפיגוע, המחבלים לבשו אפוד מגן קרמיים, על פי הממצאים הראשונים ובחינת ארסנל הנשק עמו הגיעו לפיגוע, עולה כי המפגעים הגיעו רק עם אקדחים ואולרים.

המחבלים הגיעו בנוסף עם כ-1,100 כדורים המתאימים ל-M16, והם המתינו בתחנת האוטובוס בזירת הפיגוע לחיילים שירדו על מנת לחטוף מהם את הנשק.

מפקד המחוז בביקור אצל הלוחמים (צילום: דוברות המשטרה)

כשהגיעה למקום חיילת מג"ב, רש"ט שיראל אבוקרט הי"ד, בת 19, תושבת נתניה, המחבלים ירו בה באקדחים שהגיעו איתם, חטפו ממנה את ה-M16 והמשיכו בזממם - עד אשר חוסלו בידי מסתערבים של מג"ב, שהיו בסמוך, שמעו את הירי ומיהרו לחתור למגע ולחסל את המחבלים.

בתוך כך, מפקד מחוז חוף במשטרה, ניצב יורם סופר, ביקר במרכז הרפואי הלל יפה בחדרה את ארבעת לוחמי מג"ב שנפצעו בפיגוע, בהם לוחמי יחידת המסתערבים אשר ניטרלו את המחבלים שבצעו את הירי.

אל הביקור התלוו מפקד מרחב מנשה במשטרה, נצ"מ איתן מנשה ומנהל המרכז הרפואי הלל יפה בחדרה, ד״ר מיקי דודקביץ

"אלמלא נכחתם במקום", אמר להם מפקד המחוז, "האירוע יכול היה להסתיים בצורה קשה יותר. בארוע המצער הזה ניתן לראות את הערבות ההדדית ואומץ הלב שלכם. אנו נלווה את המשפחות בכל מה שידרש ומאחל לכם החלמה מהירה".

מפקד המחוז בבית החולים (צילום: דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר