"בקרוב תשמעו עליי"

לפני שחוסל: הניסיון הכושל של המחבל - נחשף

אחרי שבליל שבת חיסלו לוחמי ימ"מ חוליה של שלושה מחבלים, מתבהר כי אחד המחבלים ניסה לבצע פיגוע ירי, אך נכשל בנס ולא הצליח להביא לנפגעים בניסיון הפיגוע (ביטחון)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
חיילים. אילוסטרציה (צילום: דובר צה"ל)

סיף אבו לבדה, אחד מתוך שלושת המחבלים בחוליה שחוסלה בליל שבת סמוך לג'נין על ידי כוח הימ"מ - ניסה לבצע פיגוע ירי מספר ימים לפני שחוסל, ובנס האירוע הסתיים ללא נפגעים. כך נחשף היום (ראשון).

על פי הפרטים, ביום שלישי האחרון ביצע המחבל פיגוע ירי בקו התפר כאשר הוא ירה עשרות כדורים על כוח צה"ל שהיה באיזור הגדר, אך באורח נס לא הצליח לפגוע אפילו לא עם כדור אחד.

מאז אותו ניסיון כושל לפגע, ישב השב"כ, עקב ופיקח אחרי כל המעשים שלו. אך למשל יום לפני שחוסל, השתתף בתהלוכה בג'נין כשהוא חמוש עם רובה M16. המחבל צעק: "בקרוב תשמעו עליי. אני הולך לעשות משהו גדול מאוד בישראל".

הצעקה הזו תועדה והגיע לידי השב"כ, ברכב שבוא הוא חוסל בליל שבת יחד עם עוד שני מחבלים נמצאה צוואה בה כתב שיש להמשיך לבצע פיגועים נגד ישראל.

כזכור, בפעילות של לוחמי הימ"מ, שב"כ וצה"ל חוסלו בליל שבת שלושה מחבלים מהג'יהאד האיסלאמי במהלך קרב יריות שהתרחש בין ג'נין לטולכרם. החיסול הגיע לאחר מידע מדויק שהגיע מהשב"כ שהתריע על כוונה לבצע פיגוע במרכז הארץ.

במסגרת פעילות של לוחמי הימ"מ על פי מידע שהתקבל אודות חוליית מחבלים שהייתה בדרכה לבצע פיגוע, ביצעו הלוחמים מעצר של רכב בו נסעה החוליה בין ג'נין לטול כרם.

במהלך ביצוע המעצר נפתחה אש לעבר לוחמי הימ"מ שהשיבו בירי. בקרב היריות שהתפתח במקום חוסלו שלושת המחבלים. ברכבם של המחבלים נתפסו אמצע לחימה, נשקים ורימונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר