אחרי הלכידה

למה הנכד שלך רצח? הסבא של המחבל מאלעד תירץ

אחרי לכידת המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד, בארגוני הטרור בירכו • הג'יהאד האיסלאמי: "גאווה" • חמאס: "העמידו את ישראל הגרעינית על רגל אחת" (ביטחון, בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
מחאה פלסטינית (צילום: Flash90)

שעות אחרי מעצר המחבלים, בארגוני הטרור מברכים את המחבלים על ביצוע פיגוע הטרור באלעד בו נרצחו שלושה בני אדם.

דובר חמאס חאזם קאסם בירך את המחבלים ואמר כי הם "העמידו את ישראל, בעלת הנשק הגרעיני על רגל אחת אחרי שעמדו לצד מסגד אל אקצא".

מוחמד שלאח, בכיר בארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי בירך גם הוא את המחבלים ואמר כי מדובר ב"גאווה לאומית. ישראל מנסה להציג בעזרת הסרטונים מהמעצר כי 'ידיה ארוכות', אך היא נכשלה כישלון חרוץ".

אביו של אחד המחבלים אמר הבוקר לאחר הפיגוע לכלי תקשורת פלסטיניים כי "ישראל נושאת באחריות למה שקורה... בני נקם על תקיפות המתנחלים והפלישות שלהם לאל-אקצא... זה הגורם היחידי לביצוע הפיגוע הזה עם חברו".

גם סבו של המחבל מהפיגוע באלעד, סובחי סביחאת אמר כי הפיגוע קרה בשל 'הפגיעה באל אקצא'. עוד טען כי הרשויות בישראל לא יצרו איתו קשר.

עוד אמר כי "ישראל אשמים בהכל. המתנחלים שנכנסים לאל-אקצא תחת שמירת כוחות הביטחון ומטנפים את המסגד ומתפללים בו. הצעירים רואים את החיילים מכים את המתפללים ומשליכים אותם על הרצפה, זה מגביר את הזעם שלהם וזו הסיבה. הם רוצים מלחמה דתית".

בהמשך טען כי חייו של נכד, סובחי, היו טובים ואף תכנן להתחתן עם בת דודה שלו - אך בשל "הפגיעה באל אקצא" החליט לבצע את הפיגוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר