חילופי האש הקשים

מלחמה למיגור קיני הטרור: "נרדוף אותם בכפרים ובעיירות''

איילת שקד בניחום אבלים בבית משפחת הלוחם שנפל: "יש עוד הרבה עבודה בג'נין" • השר לביטחון פנים: ""לא נהסס להרחיב את הפעילות, נגיע לכל פינה בה הם מסתתרים, נכה בעוצמה" (אקטואלי)

ב. ניסני | כיכר השבת |
לוחמים בפעילות ביטחונית, השבוע (צילום: דובר צה"ל)

בצל גל הטרור שמרים את ראשו בחודשים האחרונים ברחבי הארץ, והמבצעים הנרחבים שעורכים כוחות הביטחון ברחבי יהודה ושומרון, ובייחוד סביב מחנה הפליטים ג'נין, הצהיר היום השר לביטחון פנים עומר בר לב כי "לא נהסס להרחיב את פעילות המאבק בקיני הטרור".

את הדברים אמר בר לב באירוע הוקרה בכנסת לכוחות ביטחון הפנים, בו השתתפו בין היתר בני משפחתו של השוטר אמיר חורי ז"ל, שנאבק במחבל שביצע את פיגוע הטרור בבני ברק לפני כחודשיים ונרצח.

"נרדוף אותם במחנות הפליטים, בכפרים, בעיירות ובערים", אמר בר לב. "נגיע לכל פינה בה הם מסתתרים, נכה בהם בעוצמה ונניח עליהם את היד, חיים או מתים. כפי שנוכחנו בשבועות האחרונים, דורשי רעתנו לא יהססו לפעול באכזריות כדי להרוג בנו. אך אנו נשיב מלחמה שערה, ונכה בהם".

לדבריו, "לא תהיה שום פשרה עם הטרור, כפי שאנו פועלים בימים אלו באזור ג׳נין. גם שם - משטרת ישראל, צה״ל ושירות הביטחון הכללי נאבקים באופן רצוף מול קיני הטרור, ואם נידרש - לא נהסס להרחיב את פעילותנו. בטרור נלחמים במלוא הנחישות. עשיתי זאת שנים לא מעטות".

גם שרת הפנים איילת שקד התבטאה היום כי "יש עוד הרבה עבודה בג׳נין". את הדברים אמרה בעת שהגיעה אל היישוב קידה, לנחם את בני משפחתו של נועם רז הי"ד, הלוחם שנרצח בעת פעילות מבצעים ליד ג'נין בסוף השבוע. עוד אמרה שקד בניחום האבלים, כי "מחבלים צריך להרוג".

במהלך האירוע בכנסת, הוסיף ואמר השר בר לב: "נמצאת כאן משפחתו של השוטר הגיבור אמיר חורי זכרו לברכה. אמיר, שחתר למגע באומץ לב ובנחישות, וסיכל רצח גדול יותר, מגלם בעיניי את הישראליות במלוא יופייה. את החיבור הזה בין כולנו, את הביחד - משהו שחסר לנו כל כך ביומיום, והנה אמיר - במעשהו הנועז - הפך במותו להיות מגדלור וסמל עבור כולנו.

"הסוהרים והסוהרות, לוחמי ולוחמות האש, השוטרים והשוטרות - הם מקור עצום לגאווה. חלק מהמארג המופלא שמורכב מצמד המילים ביטחון ישראל'. אתם חלק מחומת המגן של מדינת ישראל, ואתם עושים זאת בנחישות, ביצירתיות ובמסירות. אשרי המדינה שאלו הם בניה ובנותיה. אני גאה בכם ומצדיע לכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר