מתיחות החיסולים

יו"ר ועדת הביטחון: פעולה צבאית באיראן "זו אפשרות"

אחרי שורה של חיסולים באיראן, ובצל המרוץ לגרעין, יו"ר וועדת החוץ וביטחון של הכנסת, רם בן ברק, לשעבר בכיר במוסד הישראלי, ציין כי פעולה גלויה באיראן "זו אלטרנטיבה" (ביטחון)

דוד הכהן | כיכר השבת |
רם בן ברק (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, ח"כ רם בן ברק, בעברו בכיר במוסד, התייחס הבוקר (שני) לחיסולים הרבים בימים ובשבועות האחרונים על אדמת איראן, ועל הייחוס שלהם בעולם לישראל, וטען כי ישנה אפשרות בין היתר לפעולה צבאית באיראן.

"לא יודע מי עשה את זה", אמר בן ברק, בראיון שהעניק לגולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103fm. "אין לי מושג", הוסיף. "מי שמתעסק באש - סופו לקבל כוויות".

כזכור, אמש מת מדען איראני, ד"ר איוב אנתזארי, שהיה אחראי על שורה של פרויקטים בתחום התעופה והחלל, לאחר שככל הנראה הורעל במכוון.

בשבוע שעבר דווח באיראן כי איסמעיל זאדה, מפקד בכיר ביחידה 840 של כוח קודס של משמרות המהפכה, מצא את מותו לאחר שנפל מגג ביתו בצפון איראן. לפי דיווחים באיראן מי שאחראים למותו אלו אנשי משמרות המהפכה, שחושדים בו כי הדליף מידע שסייע לחיסול בטהרן לפני כשבועיים, שמיוחס לישראל.

בן ברק הוסיף הבוקר: "יכול להיות שיהיה הסכם גרעין, השאלה כמה הוא יהיה טוב. אם אין הסכם צריך אלטרנטיבה שתגרום לאיראן להבין שהמחיר מאוד מאוד כבד".

כשנשאל בידי המראיינת ענת דוידוב אם הכוונה לפעולה צבאית גלויה, השיב בן ברק: "כן זו אלטרנטיבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר