ב'חיל האוויר' | צפו

בנט נפרד מתפקיד ראש הממשלה: "עשיתי הכי טוב שיכולתי למען עם ישראל"

בטקס שנערך בבסיס חיל האוויר, ראש הממשלה בנט נפרד מתפקידו ואמר: "עשיתי הכול למען העם האהוב שלי" • הנשיא הרצוג: "זרועות הביטחון של מדינת ישראל פועלות 24/7, בפעולות סיכול ומניעה המזכירות לא אחת סרטי מתח ועלילה" (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
נפתלי בנט, בבסיס חיל האוויר, היום (צילום: דובר צה"ל)

ראש הממשלה נפתלי בנט, ונשיא המדינה יצחק בוז'י הרצוג, השתתפו היום בטקס מסדר כנפיים בבסיס חיל האוויר בחצרים, בנט, נתן נאום פרידה מתפקידו כראש ממשלה.

בדבריו בטקס אמר בנט, "אני מעביר מדינת ישראל חזקה בטוחה ושקטה בגבולות. אויבנו יודעים היטב שאנחנו נגיע לכל פינה בעולם כדי לשמור על ביטחון אזרחינו. הם לומדים שמי שזומם לפגוע בנו כאן, בביתנו, ישא במחיר כבד בביתו שלו. בנימה אישית, אני רוצה להודות לחיילי צה"ל ולמפקדיו, לרמטכ"ל ולכל ארגוני הביטחון המוסד, שב"כ, משטרת ישראל על הזכות הנדירה שקיבלתי להנהיג אתכם".

"בכל פעם שאישרתי תקיפה אווירית של טייסי חיל האוויר, או מבצע קרקעי של לוחמי צה"ל, ימ"מ או פעולה חשאית של לוחמי הארגונים האחרים, ידעתי שיש על מי לסמוך. עשיתי הכי טוב שיכולתי למען עם ישראל, למענכם, העם האהוב שלי. בוגרות ובוגרים יקרים, בשם ממשלת ישראל, בשם אזרחי ישראל - אני אוהב אתכם, סומך עליכם. עם ישראל מצדיע לכם!".

נשיא המדינה הרצוג אמר בטקס: "אני מבקש בהזדמנות הזו להודות לך – מכובדי ראש הממשלה נפתלי בנט. בשבוע הבא אתה עתיד לסיים את תפקידך. יהיו לנו עוד הזדמנויות להיפרד. שיתפנו יחד פעולה למען ביטחון ישראל, בהערכה הדדית ובחברות, כשטובת המדינה תמיד לנגד עיניך, ועל כך תודתי הגדולה".

"ביטחון אזרחי ישראל עומד למבחן יום יום. אתגרים רבים לפנינו, גלויים לעיני הציבור, וסמויים מהן. איראן שולחת זרועות ארוכות של טרור, לתוך ישראל, לגבולותינו, וגם למדינות אחרות. אין אף מדינה בעולם שהייתה נותנת לאזרחיה החפים מפשע להיות מאוימים אך ורק בשל זהותם. התבשרנו היום על ניסיונות לחטוף ישראלים ולפגוע בהם, והאמינו לי שזרועות הביטחון של מדינת ישראל פועלות 24/7, בפעולות סיכול ומניעה המזכירות לא אחת סרטי מתח ועלילה. בהם המציאות עולה לפעמים על כל דימיון".

"אני מזהיר את כל מי שחושב לנסות אותנו. איננו עומדים בחיבוק ידיים למול האיומים. ישראל שומרת על חופש פעולה, ומבטיחה את האינטרסים הביטחוניים שלה. ידנו הארוכה תגיע לכל מקום שנבחר, בכל זמן שנבחר, ובכל דרך שנבחר", אמר הנשיא הרצוג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר