החיסיון הוסר

הותר לפרסום: כלי טיס נוסף של 'חיזבאללה' סוכל בים התיכון

המתיחות בצפון: דובר צה"ל פרסם היום כי בשבוע שעבר סוכל כלי טיס לא מאויש נוסף של חיזבאללה שעשה את דרכו אל עבר ישראל • הכטב"ם סוכל במרחק רב מהגבול הימי, ולא נשקפה סכנה (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הפלת כלי הטיס בתחילת השבוע (צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל חשף הערב (רביעי) כי בשבוע שעבר סיכל צה"ל כלי טיס לא מאויש, המשויך לארגון הטרור חיזבאללה, שעשה את דרכו אל עבר ישראל.

כלי הטיס הופל בידי צה"ל במרחק רב מהגבול הימי. לדברי צה"ל, "לא נשקף איום או סכנה". כלי הטיס זוהה באמצעות מערכות הגילוי של צה״ל.

במשך שבוע בחר צה"ל להסתיר את האירוע. רק היום, אחרי שבעיתון לבנוני פורסם כי אירוע הפלת כלי הטיס בשבת האחרונה, אינו היה הראשון - התיר צה"ל את פרסום הדברים.

היירוט בשבוע שעבר (צילום: דובר צה"ל)

כזכור וכפי שפורסם בכיכר השבת, בסוף השבוע שעבר, מהלך יום השבת, יירט צה"ל שלושה כלי טיס בלתי מאוישים ששוגרו מכיוון לבנון ככל הנראה על ידי ארגון טרור - חיזבאללה. 3 כלי הטיס היו מכוונים לכיוון המים הכלכליים של ישראל ובעיקר למאגר הגז כריש.

המל"טים זוהו על ידי מערכות הגילוי ונעקבו לכל אורך טיסתם ע"י יחידת הבקרה האוויריות. המל"טים זוהו בשלב מוקדם ויורטו בנקודה המבצעית המתאימה ביותר. כעת, כאמור, התברר כי זה לא היה האירוע הראשון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר