שלוש שעות של קרב

כוחות ימ"מ כיתרו בית מבוקש בעיר שכם: 2 מחבלים חוסלו

לוחמי ימ"מ וצה"ל נכנסו הלילה לעיר שכם וכיתרו בית מבוקש • במקום התפתחו חילופי אש ולפחות שני מחבלים חוסלו, תשעה נוספים נפצעו • בחסדי השם, אין נפגעים בקרב כוחותינו (צבא וביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
זירת הקרב (צילום: פלסטיני)

לוחמי ימ"מ, צה"ל ושב"כ פעלו הלילה (ראשון) במשך שעות ארוכות יחד עם כוחות מעטפת של צה"ל נגד מספר מחבלים שהתבצרו בתוך בית בקסבה בשכם.

לוחמי הימ"מ הגיעו אל הבית המבוקש ובמשך שעות ניהלו לחימה נגד מחבלים שירו ירי חי ומטעני חבלה לעבר כוחותינו. לוחמי הימ"מ הגיבו בירי חי וירי של מספר אמצעים נוספים עד לניטרול המחבלים שהיו בתוך הבית ועל גג הבית.

על פי הפלסטינים, שני מחבלים חוסלו בחילופי האש, ותשעה נוספים נפצעו. משרד הבריאות הפלסטיני דיווח כי המחבלים שחוסלו הם מוחמד אל-עזיזי ועבוד סובח, בנשות העשרים לחייהם.

כמו כן, במהלך כל הפעילות הגיעו מספר מחבלים חמושים שירו על כוחותינו מהפריפרייה, לוחמי הימ"מ הגיבו בירי, זוהו מספר פגיעות במחבלים. בסיום קרב היריות לוחמי הימ"מ נכנסו אל הבית ובסריקות אותרו אמצעי לחימה רבים, נשקים ומטעני חבלה.

ממשטרת ישראל נמסר: "ידם של לוחמי משמר הגבול והיחידות המיוחדות של החיל יחד עם כוחות צה"ל ושב"כ יגיעו לכל מקום בו יסתתרו מחבלים וימשיכו בפעילות המשותפת ביהודה ושומרון על מנת לשמור על ביטחון אזרחי ישראל".

כלי נשק שנתפסו בבית המחבלים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר