חיזוק היחסים

עשר שנות יחסים דיפלומטיים: בני גנץ נחת ביפן | צפו

שר הביטחון בני גנץ, נחת היום בבירת יפן, לביקור המציין 70 שנות יחסים דיפלומטיים בין המדינות, ולצורך סדרה של פגישות מדיניות וביטחוניות עם בכירי הממשלה | תיעוד (חדשות, ביטחון)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בני גנץ ביפן (צילום תמונות: אריאל חרמוני, משרד הביטחון | צילום וידאו: אלעד מלכה)

שר הביטחון בני גנץ, נחת היום (שני) בבירת יפן - טוקיו, לביקור המציין 70 שנות יחסים דיפלומטיים בין המדינות, ולצורך סדרה של פגישות מדיניות וביטחוניות עם בכירי הממשלה. הפעם האחרונה ששר ביטחון ישראלי ביקר ביפן היה לפני עשר שנים.

גנץ נועד היום עם מזכיר הקבינט של יפן מאטסונו הירוקאזו - השר השני בחשיבותו ביפן אחרי ראש הממשלה), עם היועץ לביטחון לאומי של יפן אקיבה טאקאו (Akiba Takeo), ועם שגריר ארה"ב ביפן רם עמנואל.

בעוד מספר שעות, ישתתף שר הביטחון בטקס מיוחד לכבוד סגן שר ההגנה היפני לשעבר, נאקיאמה יסוהידה מתומכיה הגדולים של מדינת ישראל, במעמד שר ההגנה היפני. שר הביטחון יעניק לנאקימה תעודת הוקרה בשם ממשלת ישראל ומערכת הביטחון.

לשר הביטחון מתלווים לאורך ביקורו ביפן: מנכ"ל משרד הביטחון אלוף במיל' אמיר אשל, ראש המטה מעיין ישראלי, שגריר ישראל ביפן גלעד כהן, המזכיר הצבאי לשר הביטחון תא"ל יקי דולף ונספח ההגנה של ישראל בטוקיו אלון יהושע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר