"הזדמנות לומר תודה"

הרמטכ"ל בזירת הפיגוע: "נצטרך ללמוד ולהפיק לקחים"

הרמטכ"ל הגיע לביקור בזירה בה התרחש פיגוע הירי בו נהרגה סמל נועה לזר הי"ד, ואמר: "נצטרך ללמוד את האירוע ולהפיק את הלקחים בכדי למנוע אירועים מסוג זה - זו האחריות שלנו" (ביטחוני)

(צילום: דובר צה"ל)

ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, הגיע הצהריים (ראשון) לזירה בה התרחש פיגוע הירי אמש, במהלכו נהרגה לוחמת צה"ל, סמל נועה לזר ז"ל, בסמוך למחסום שועפאט.

במהלך ביקורו, ביצע הרמטכ"ל תחקור ראשוני עם המפקדים ושוחח עם מפקדי ולוחמי פלוגה ב׳ בגדוד ארז, בה שירתה סמל נועה לזר ז"ל.

הרמטכ"ל ביקר בזירת הפיגוע יחד עם ראש אגף כוח אדם, אלוף יניב עשור, מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג׳מן, מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן, קצין המשטרה הצבאית הראשי, תת-אלוף אביחי מיבר, מפקד משמר הגבול בעוטף ירושלים, תת-ניצב עמרם נידם, מפקד חטיבת בנימין, אלוף-משנה אליאב אלבז, מפקד גדוד ארז, סגן-אלוף חגי איציק סין ומפקדים נוספים.

בתום ביקורו אמר הרמטכ"ל: "נפגשנו בנסיבות כואבות אבל זו הזדמנות לומר לכם תודה, למפקדים ולחיילים, תודה והערכה על הפעילות שאתם עושים פה לאורך כל השנה. בהזדמנות זו אני רוצה למסור את תנחומיי למשפחת לזר, אני מחזק ומחבק אותם".

"אתם - הלוחמות והלוחמים, יחד עם היחידות הלוחמות הנוספות וכוחות הביטחון, מהווים את קו ההגנה הראשון שלנו. בזכותכם נמנעים פיגועים ומתבצעים סיכולים באופן יומיומי. הפעילות שלכם מתחברת לפעילות של צה"ל לאורך קו התפר, בצירים ובמרחב איו"ש, במבצע 'שובר גלים' בחודשים האחרונים".

כוכבי הוסיף כי "לצד כל זה אנחנו נצטרך ללמוד את האירוע ולהפיק את הלקחים בכדי למנוע אירועים מסוג זה - זו האחריות שלנו ונעשה את זה באופן המעמיק ביותר. היו גאים במה שאתם עושים. עם כל הקושי, אני מאחל לכם חג שמח והמשיכו לשמור ולדאוג לאזרחי מדינת ישראל בזכות הפעילות שלכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר