הטרור הערבי

מחבלים ירו על אוטובוס בבנימין; אבנים על אוטובוס להתנחלות החרדית

מחבלים פלסטינים ביצעו הלילה ירי לעבר אוטובוס של חברת אגד בשטח המועצה האזורית בנימין. בחסדי שמיים לא היו נפגעים • מוקדם יותר, יידו מחבלים אבנים לעבר אוטובוס הנוסע מירושלים לעבר היישוב מעלה עמוס שבגוש עציון. הגרם נזק, ב"ה ללא נפגעים (חדשות)

(צילום: לפי סעיף 27א')

פיגוע ירי התרחש סמוך לחצות הלילה שבין חמישי לשישי לעבר אוטובוס שנסע בסמוך לצומת המשטרה הבריטית שבאזור עפרה ביהודה ושומרון.

הקליעים פגעו באוטובוס ורק בחסדי שמיים לא היו נפגעים בפיגוע שביצעו מחבלים פלסטינים. הנהג ושמונה נוסעים נוספים היו באוטובוס בזמן הפיגוע, וניצלו בנס.

דובר צה"ל מסר כי "התקבל דיווח לפני זמן קצר על ניסיון פיגוע ירי לעבר אוטובוס ישראלי, שנסע בסמוך לצומת המשטרה הבריטית שבמרחב החטיבה המרחבית בנימין. זוהו פגיעות באוטובוס ואין נפגעים. כוחות צה"ל סורקים במרחב אחר חשודים".

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ הגיב לניסיון הפיגוע: "ההתיישבות לא תחזור לימי פיגועי הירי! מערכת הבטחון חייבת לא רק לרדוף אחר המחבלים אלא לגבות מחיר כבד מהאוכלוסיה ומההנהגה שתומכת בהם. הטלת סגר על כפרים וכיוצא בזה הם כלים בסיסיים במאבק בטרור. על הממשלה וזרועות הבטחון לפעול לפני שיהיה מאוחר".

מוקדם יותר נזרקו אבנים על אוטובוס בגוש עציון, על קו 365 המחבר בין ירושלים להתנחלות החרדית, היישוב מעלה עמוס. גם בתקרית זו נגרם לאוטובוס נזק, אך ב"ה לא היו נפגעים, ונמסר אז כי תנועת האוטובוסים תמשיך כסדרה, למרות המצב הביטחוני הרגיש.

(צילום: כוח לעובדים)
(צילום: כוח לעובדים)

ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים, תמר אוחנה, מסרה: "אנו נכנסים ככל הנראה לימים של הסלמה, ונמצאים בשיח המשותף עם צה"ל ומשרד התחבורה בסוגיית המיגון. נמשיך לעמוד על הצורך בהעברת האוטובוסים לאוטובוסים ממוגנים ירי. על ביטחון הנהגים והנוסעים לא נתפשר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר