חילופי אש כבדים

3 חמושים פלסטינים נהרגו במבצע מעצרים של צה"ל בג'נין

לוחמי צה"ל ומג"ב חיסלו לפנות בוקר שלושה חמושים פלסטינים שפתחו באש במהלך מבצע מעצרים בג'נין • הפלסטינים דיווחו על חילופי אש כבדים • הלוחמים יצאו עם שלושת המבוקשים שנעצרו • בחסדי ה' לא היו נפגעים בקרב כוחות הביטחון (צבא וביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
כוחות צה"ל בג'נין, הלילה (צילום: דובר צה"ל)

שלושה פלסטינים חמושים חוסלו לפנות בוקר (חמישי) במהלך חילופי אש עם לוחמי צה"ל ומשמר הגבול בג'נין. המחבלים פתחו באש בהלך מבצע מעצרים של כוחות הביטחון.

במבצע המעצרים השתתפו לוחמים מיחידת המסתערבים של צה"ל לצד לוחמים מיחידות מובחרות של צה"ל. בחסדי ה' לא היו נפגעים בקרב כוחות הביטחון. הפלסטינים דיווחו כי אמבולנס ניזוק מירי של כוחות צה"ל.

משרד הבריאות הפלסטיני עדכן כי בין שלושת חמושים שנהרגו נמצאים טארק אלדמג', סודקי זקארנה, ועטא שלבי (46), תושב קבאטיה. אמבולנס ניזוק מירי של כוחות צה"ל.

גורמים בצה"ל טענו כי התנגדות המחבלים שגיעו לזירה הייתה חריגה, מה שחייב את הלוחמים לפתוח באש שכן הן חשו סכנה לחייהם.

כזכור, בשבוע שעבר חיסלו לוחמי צה"ל בג'נין את מוחמד איימן א-סעדי שהיה מפקד הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי בג'נין ומעורב בפעילות יום יומית של טרור.

לצד זאת, סייע להוציא פיגועים לפועל. א-סעדי היה חלק מהחולייה שחטפה את הצעיר הדרוזי טירן פרו, על פי החשד הוא נכנס עם החמושים לבית החולים וחטף יחד איתם את הגופה וגם החזיק לאחר מכן עם החמושים את גופתו של הצעיר הדרוזי. בנוסף, הוא עמד בקשר עם הנהגת הג'יהאד האיסלאמי בעזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר