תיעוד מרתיח

43 שנה אחרי שרצח חייל: המחבל מאהר יונס השתחרר והתקבל בצהלולים

בלי בושה: 43 שנים אחרי שהמחבל מאהר יונס רצח בדם קר יחד עם בן דודו את חייל צה"ל אברהם ברומברג, הוא שוחרר היום מבית הכלא הישראלי והתקבל בחגיגות ובצהלולים בעירו | תיעוד מרתיח (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
החגיגות למאהר יונס (צילום: לפי סעיף 27א)

43 שנה אחרי שהמחבל מאהר יונס רצח בדם קר את חייל צה"ל אבי ברומברג, הבוקר (חמישי) הוא שוחרר מבית הכלא והתקבל בוועדי ערה בכבוד מלכים עם שירים וצהלולים.

לפני שבועיים, השתחרר בן דודו של יונס, ומי שהיה שותפו לרצח החייל, כרים יונס, שגם הוא התקבל בחגיגות והמשטרה פתחה בחקירה.

היום כאמור, יונס השתחרר וגם הוא התקבל בטקס חגיגי, כשהוא לבוש בלבוש חגיגי עם שרשרת פרחים. לאחר החגיגות יונס נשא דברים ואמר: "אני קורא לאיחוד כל הפלגים הפלסטינים כי האסירים הביטחוניים סובלים מאוד. יחד אולי נצליח".

עוד אמר המחבל שהשתחרר מהכלא הישראלי: "יש עכשיו תקופה פוליטית קשה וצריך להיאבק בשכל. אנחנו עם של גיבורים. אנחנו לא נכנעים. המדינה ביקשה לא לעשות חגיגות. ד"ש לכל בני המשפחות של האסירים. מקווה שישתחררו בקרוב".

המשטרה שכאמור פתחה בחקירה על החגיגות שנעשו שבועיים קודם לבן דודו, ניסתה להיערך ולמנוע חגיגות - ללא הצלחה מרובה.

המשטרה אף זימנה את בני משפחתו של יונס לשיחה הבהרה, ואמרה להם שהם אינם מורשים להקים אוהל מבקרים בביתם ולא להניף את דגלי אש"ף.

הערכות משטרת ישראל לשחרור המחבל מאהר יונס (דוברות המשטרה)

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר הבוקר: "אני מרוצה מפעילות המשטרה בכפר ערערה עד כה. המשטרה לא אפשרה הקמת אוהלי תמיכה בטרור, לא הנפת דגלי אש"ף ופת"ח ברחובות, לא מיצג שהידים ולא התכנסות של תמיכה בטרור. מקווה שהמשטרה תמשיך לשלוט על האירוע והמחבל יקבל חיבוקים רק בתוך הבית עד אשר נעביר חוק שיאפשר לשלוח אותו לסוריה".

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר