שיח לוחמים

שר הביטחון יואב גלנט: "קריאה לסרבנות היא פגיעה בביטחון ישראל"

שר הביטחון, יואב גלנט ביקר בחטיבה המרחבית אפרים, ובמהלך שיח עם לוחמים התייחס לקריאות השמאל לסרבנות ואמר כי הם פוגעים בביטחון המדינה | צפו (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

שר הביטחון, יואב גלנט, סיים לפני זמן קצר (שלישי) ביקור בחטיבה המרחבית אפרים, במהלכו נפגש יחד עם סגן הרמטכ"ל האלוף אמיר ברעם, קצין המילואים הראשי תת-אלוף בני בן ארי ומפקד החטיבה אלוף-משנה מורדי וייס, עם לוחמי גדוד המילואים 363 אשר נמצאים בימים אלה בשירות מילואים בגזרה.

ביקור שר הביטחון בחטיבה המרחבית אפרים (צילום: ניקול לסקבי, דוברות שר הביטחון)

השר גלנט קיבל סקירה על פעילות הכוחות בשטח, למניעת הסתננות בקו התפר ואבטחת הצירים והיישובים באזור. בסיום הסקירה, שר הביטחון קיים שיח עם לוחמי הגדוד על חשיבות שירות המילואים, ועל שיפור תנאי מערך המילואים שמתכנן לקדם.

"אני רואה כאן בגדוד אנשים שמגיעים מכל רחבי הארץ: דתיים, חילונים, בעלי השקפות עולם מימין ומשמאל, כשהם נכנסים לתוך המדים ומתחת לאלונקה הם כולם פועלים כיד אחת", אמר שר הביטחון, "הניסיון שלנו הראה שצה"ל, על חיילי הסדיר והמילואים, הוא עמוד התווך של מדינת ישראל – הוא הדבר החיוני ביותר לעתידה של מדינת ישראל ואסור לפגוע בו".

דברי שר הביטחון יואב גלנט (צילום: ניקול לסקבי, דוברות שר הביטחון)

גלנט המשיך ואמר: "אני אומר את זה מתוך ראייה ארוכת שנים, ראיתי את ההפגנות אחרי מלחמת יום כיפורים לפני חמישים שנה, עברתי אינתיפאדות, תמיד היו אירועים חברתיים, אך למול כל אלה - הצבא הצליח להישאר מאוחד, להבין את גודל המשימה ואת האחריות הרבה המוטלת עליו. בהיבט הזה, לצבא המילואים ולכוחות המילואים יש תפקיד מכריע.

"כל קריאה לסרבנות היא פגיעה בביטחון ישראל, אסור לאף אחד להשתמש בסמל היחידה, בסמל צה"ל או בדגל ישראל על מנת להצדיק צד אחד. בשום פנים ואופן לא קוראים לסרבנות בשום מקום, בשום גזרה, בשום חיל ובשום יחידה".

שר הביטחון המשיך כי "האיומים על מדינת ישראל - איראן, חיזבאללה, חמאס ובעיות נוספות יישארו איתנו גם אחרי שיפתרו הבעיות הנוכחיות, לכן - צה"ל צריך להישאר צבא העם, הצבא של כולנו, מאוחד ומסוגל לבצע את משימותיו".

(צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)
(צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)
(צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)
(צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)
(צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)
(צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר