אחרי שיחת פיוס

מפקד חיל האוויר ביטל את השעיית הטייס אל"מ גלעד פלד

מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר נפגש הבוקר עם אלוף-משנה גלעד פלד ובעיקבות השיחה החליט להשיבו לשירות מילואים פעיל בחיל האוויר • פלד טען שנוצרה "תמונה שגויה" (צבא)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר נפגש הבוקר (שישי) עם אלוף-משנה (מיל') גלעד פלד ובעיקבות השיחה החליט להשיבו לשירות מילואים פעיל בחיל האוויר.

אל"מ פלד הציג את סדר התפתחות האירועים לראייתו שהביאה להשעיה והציג בפני מפקד חיל האוויר את השיח בקרב קבוצות אנשי המילואים.

לדבריו פעל לאורך כל הדרך לאור דרישתו של של מפקד חיל האוויר כי יישמר ציר פיקוד ברור של מח"א מול מפקדי הטייסות והיחידות, תוך השארת מחלוקות פוליטיות מחוץ לצה"ל. מח"א קיבל זאת.

בחיל האוויר, נוצרה תמונה שגויה שגלעד פעל במנגנון פיקודי מקביל והגיעו למסקנה שיש לחדד את ההתנהלות הסדורה בתקופה מורכבת זו.

מפקד חיל האוויר הביע את הערכתו הרבה לאל"ם (מיל') פלד וקיבל את טענתו כי לא היה מעורב בעידוד אי התייצבות בקרב אנשי המילואים.

מפקד חיל האוויר הדגיש באוזניו כי דלתו פתוחה לכל איש מילואים וכי הוא ימשיך לקיים שיחות עם נציגים מכלל הטייסות ויחידות החיל, כפי שעשה עד כה. בנוסף, חזר מח"א על מחויבותו בראש ובראשונה ללכידות חיל האוויר, תוך הקפדה על ציר פיקוד סדור.

מפקד חיל האוויר הדגיש את הזכות של איש מילואים בהיותו אזרח להביע את דעותיו ולמחות במסגרת החוק ובלבד שהדבר לא חודר לתוך בסיסי חיל האוויר ולפעילות השוטפת של אנשי המילואים בהיותם בשירות פעיל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר