מזעזע: "הייתי רוצח שוב, גם אם יגזרו עליי מוות"

"הייתי עושה זאת שוב, גם אם אקבל עונש מוות" - כך אמר היום אחד המחבלים מאיתמר שטבחו בבני משפ' פוגל. בעקבות הגשת כתב האישום, אמר ח"כ שלמה מולה מ"קדימה": "אני מתנגד לעונש מוות, רק בורא עולם יכול לעשות מוות, לא בית משפט. צריך להשאיר אותם מאחורי סורג ובריח עד ליומם האחרון"

צביקה גרוניך | כיכר השבת |

אמג'ד וחכים עוואד, שני צעירים בני 17 ו-19 תושבי הכפר עוורתא, נעצרו לפני כחודשיים בחשד לטבח משפחת פוגל באיתמר.

השניים הודו בביצוע המעשה ושיחזרו אותו. היום הוגש נגד השניים כתב אישום חמור בגין הרצח של חמשת בני המשפחה.

"אני לא מתחרט, גם אקבל עונש מוות, אני מקדיש את מה שעשיתי לנקמה על רצח דודי, ולכל העם הפלסטיני", אמר אמג'ד במהלך הדיון והוסיף: "הייתי עושה זאת שוב, גם אם אקבל עונש מוות".

נגד כל אחד מהנאשמים הוגש כתב אישום הכולל תשעה סעיפים, ובהם חמישה סעיפי רצח, שני סעיפים על סחר בנשק וציוד מלחמתי, שיבוש הליכי משפט וקשירת קשר לגרימת מוות.

על מנת לעלות על עקבות הרוצחים, ערך צה"ל שורה של מעצרים נרחבים בכפר עוורתא.

בליל שבת בו ביצעו את הטבח, חדרו השניים לאיתמר כשהם חמושים בסכינים. המחבלים חדרו תחילה לבית משפחת חי, הצמוד לבית משפחת פוגל, וגנבו משם נשק ואפוד.

המשפחה עצמה, למרבה הנס, לא הייתה בבית. לאחר מכן נכנסו המחבלים לבית הצמוד, בית משפחת פוגל וטבחו בחמשת בני המשפחה.

עונש מוות: מחלוקת פוליטית

בעקבות הגשת כתב האישום, אמר ח"כ שלמה מולה מ"קדימה": "אני מתנגד לעונש מוות, רק בורא עולם יכול לעשות מוות, לא בית משפט. צריך להשאיר אותם מאחורי סורג ובריח עד ליומם האחרון".

ח״כ איתן כבל (העבודה) אמר ל"כיכר השבת": "אני לא תומך בעונש מוות. הם רוצחים שפלים, שינמקו בכלא כל חייהם".

ומי שכן סבור כי יש להטיל עליהם עונש מוות הוא ח"כ אריה אלדד (האיחוד הלאומי) שאמר ל"כיכר השבת": "אני לא חושב שמידת האכזריות צריכה לקבוע את גזר הדין. צריך לגזור עליהם דין מוות. פעם היה מקובל לגזור דין מוות על מחבלים, וצריך להנהיג זאת שוב".

מי שעוד תומך בגזר דין מוות לרוצחים השפלים, הוא סגן השר איוב קרא. "אני קורא לתביעה לגזור דין מוות, אם בארה״ב דורשים גזר דין מוות על מחבלים אז גם כאן ניתן לגזור כך", הוא אומר ל"כיכר השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר