הורשע אחד מרוצחי משפחת פוגל

חודשים ארוכים אחרי שטבח בבני משפחת פוגל, הורשע חכים מאזן עוואד, בן 18 מהכפר עוורתא. חקירת שותפו לרצח עדיין נמשכת, על-ידי התביעה הצבאית. מפרטי החקירה עולה כי המחבלים הגיעו ברגל, סמוך ל-21:00 קפצו מעל הגדר כשמסכות על פניהם. תחילה חדרו לבית משפחת חי הסמוך לבית משפחת פוגל

שאול כהנא | כיכר השבת |
קברי משפחת פוגל (פלאש 90)

חכים מאזן עוואד, בן 18 מהכפר עוורתא, הורשע היום ברצח חמשת בני משפחת פוגל בישוב איתמר.

עוואד הורשע על-ידי בית-דין צבאי, ובנוסף לרצח יש בכתב האישום גם שורה של עבירות נשק ועבירות ביטחוניות נוספות.

התביעה הצבאית מנהלת במקביל משפט נגד הנאשם השני ברצח, אמג'ד מוחמד פאוזי עוואד, גם הוא מעוורתא.

מפרטי החקירה עולה כי המחבלים הגיעו ברגל, סמוך ל-21:00 קפצו מעל הגדר כשמסכות על פניהם. תחילה חדרו לבית משפחת חי הסמוך לבית משפחת פוגל, שהיה ריק מאדם. משם גנבו תת-מקלע M-16 מקוצר, מחסניות ואפוד. אז עברו לשכנים, שכבר ישנו בערב שבת.

הם סיפרו לחוקרים כי קודם שנכנסו לבית, הבחינו מבעד לחלון שיש ילדים בבית. רגעים לאחר שנכנסו לבית משפחת פוגל, הם רצחו את יואב בן ה-11 ואלעד בן ה-4.

המחבלים המשיכו במסע הרצח. הם נכנסו לחדר ההורים, בו ישנו בני הזוג אודי ורות עם התינוקת הדס. מהפרטים של החקירה עולה כי ההורים ניסו להיאבק ברוצחים צמאי הדם. אלה השתמשו נגדם גם בנשק שגנבו מהבית הראשון. ייתכן שעקב הגשם באותו הערב, קול הירי לא נשמע למרחוק.

הרוצחים סיימו את הטבח והבחינו ברכב סיור בחוץ. הם חששו להיתפס. אמג´ד התעקש לחזור אל תוך הבית ולחפש עוד נשק. באותו זמן הוא שמע את בכי התינוקת - ורצח אותה, בין היתר מחשש שבכיה עלול לחשוף אותם.

בבית המשפחה היו באותה שעה שני ילדים נוספים, ישי (שנתיים וחצי) ורועי (8). המחבלים סיפרו בחקירה כי לא הבחינו בהם. "אם היינו רואים אותם לא היינו מהססים לפגוע בהם", אמרו המחבלים.

בתחילת חודש אפריל, נעצרו הרוצחים על-ידי חיילים מיחידת דובדבן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר