תואר שני בטיפול באומנות בשנה אחת

במכללת מבחר, משלימים את ההכנות לפתיחת המחזור השני של מסלול "מנוסות" – לימודי תואר שני בטיפול באומנויות • שנה אחת ויש לך תואר שני בטיפול באומנות • לפרטים (לימודים)

(צילום: shutterstock)

מקצועות הטיפול הינם מקצועות קלאסיים עבור נשות המגזר החרדי. עזרה לזולת, הקשבה, אכפתיות והגשת סיוע ממשי מהווים את ה-DNA עליו חונכו משחר ילדותן.

לכן, אין זה מפתיע כי נשים מעונינות להשתמש בכישורים היצירתיים שלהן כגון: ציור, רישום, קולאז', פיסול לעבודה טיפולית מקצועית שפרנסה בצידה. נשים רבות אף השקיעו מספר שנים ברכישת המקצוע (תואר ראשון, לימודי תעודת מטפלת וכו'). אולם, על פי מתווה המל"ג ודרישות שוק התעסוקה הישראלי נדרש גם תואר שני ממוסד אקדמי מובהק.

במכללת מבחר, זיהו את הצורך הקיים אצל נשות המקצוע בתחום ופיתחו עבורן מסלול לימודים יחודי. המסלול מתקיים בשיתוף פעולה עם אוני' חיפה ומעניק לבוגרות תואר שני מלא (36 שש"ס),בשלושה סמסטרים בלבד.

הלימודים מתקיימים במשך יום אחד בשבוע וכן חודש לימודים מרוכז בתקופת הקיץ. הביקוש לנשות מקצוע חרדיות בתחום הטיפול באומנויות מהווה כמעט הבטחה, לתעסוקה מכובדת בתחום יצירתי מרתק. מחזור שני של תלמידות עומד להתחיל את הלימודים בעוד כשלושה חודשים.

פרופ' רחל לב-ויזל, ראש החוג לטיפול באומנויות במבחר מסבירה כי מסלול הלימודים ליעודיים (מנוסות) מאפשר לתלמידות להעשיר ולהרחיב את הידע המקצועי שלהם בתחום הן בתיאוריות ובמחקר והן בגישות התערבות חדשניות.

ההרשמה מיועדת לבעלות תואר ראשון ותעודת מטפלת (מסלול תלת שנתי) בלבד, הלימודים יחלו בסמסטר ב' ה-תשע"ד.

להרשמה, פנו למכללת מבחר 03-5785030

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר