חרדים עם תואר שני מתקדמים למשרות בכירות במשק

שאיפותיהם של החרדים בעלי השכלה אקדמית בשוק העבודה, לא הצטמצם לכדי דריכה במקום או בהסתפקות במשרה בינונית עם משכורת ממוצעת, יש להם חלום לקריירה משמעותית - אך מהי הדרך לכך? (לימודים, שיווקי)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

המשרות הבכירות בשוק העבודה הן יעד שעד היום היה בלתי ניתן להשגה עבור אקדמאיים חרדים. שאיפותיהם של החרדים בעלי השכלה אקדמית, שהשתלבו בשוק התעסוקה, לא הצטמצם לכדי דריכה במקום או בהסתפקות במשרה בינונית עם משכורת ממוצעת, יש להם חלום לקריירה משמעותית; למשרה בכירה עם תנאים מתגמלים, אך מהי הדרך לכך?

השאלה היא, מאיפה מתחילים? התשובה הראשונה נמצאת בידי המעסיקים והחברות הגדולות המגייסים עובדים למשרות בכירות. כדי לזכות במשרה בכירה לא מספיק רעב להצלחה, או אמביציות לקידום והשפעה. גם כישורי ניהול טבעיים או תואר ראשון אינם מספיקים. חייבים תואר שני .

האוניברסיטה העברית בירושלים

ואם כבר תואר שני, יש יתרון גדול לתואר שני שנלמד באחת מ-100 האוניברסיטאות המובילות בעולם- . שורת התואר בקורות החיים מקפיצה אתכם לראש הרשימה ומעניקה לכם יתרון מול מתמודדים אחרים. בוגרי תואר שני באוניברסיטה העברית ממוקמים כיום במשרות הבכירות ביותר בכלכלה, במשפט, ברפואה בהייטק ובתעשייה בישראל ובעולם.

לכם, הסטודנטים החרדים, יש הזדמנות מיוחדת להצטרף ללימודי תואר שני באוניברסיטה העברית.

בנוסף, התואר השני נותן לך אופציה להרחיב את הקריירה ולהתקדם אל עבר עולמות חדשים. בעולם ההיי טק תואר שני במנהל עסקים יכול להוביל אותך למשרה ניהולית בחברת רב לאומית. ותוכל, למשל, להגשים את החלום הפרטי לנהל חברת סטרט-אפ של משקיעים. בתחום מדעי החיים, התואר יכול לפתוח לך אפשרות לעולם המחקר. ובעבודה הסוציאלית התואר השני מרחיב את אפשרות הייעוץ.

באוניברסיטה העברית לימודי התואר השני נמצאים במגוון רחב של מסלולים: מדעי הרפואה, סיעוד, ריפוי בעיסוק, רוקחות, הנדסה ומדעי המחשב, עו"ס, חקלאות, חברה, מנהל עסקים, רפואה, משפטים, מדעי המחשב מדעי הרוח והטבע ועוד.

בעולם העבודה החדש, המתאפיין בשינויים רבים, יש יתרון לרב תחומיות. מסלול הלימודים שלנו מאפשר לך לבנות תואר משולב מדיסציפלינות שונות, כמו שיווק ומדעי החיים או משפטים ומנהל עסקים, הנדסה ומדעי הרוח ועוד. עצם השילוב מעניק נקודות חוזקה ויתרון בעולם התעסוקה המשתנה והדינמי והוא יכול להזניק לכם את הקריירה.

התכנית נבנתה בהקפדה, תוך הבנה מעמיקה של צרכי המגזר. לשם כך ישנה מעטפת של מלגות ומנטורים המלווים את הסטודנטים בתקופת הלימודים, ועושים את הדרך קלה יותר אל סיום התואר. וזה ממשיך אל מעבר תקופת הלימודים: מערך ההשמה של האוניברסיטה נמצא בקשר רציף עם חברות מובילות בישראל, וייסע לכם לחבור לעולם התעסוקה . החיבור בין עולם המעסיקים לבין האוניברסיטה מעניק לכם הזדמנות לשדרוג הקריירה והתקדמות אל עבר משרה בכירה, בחברה מובילה!

רוצים לשמוע עוד?

בואו ליום הפתוח שלנו בתאריך יום חמישי ט"ו בתמוז 18.7.19 בין השעות 16:00-19:00 בקמפוס הר הצופים

להרשמה לחצו כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר