אקדמיה עם וותק ונסיון

הקורונה מאחורינו.ימים של החלטות לעתידך

תמיד חשבת על לימודי תואר אך לא ידעת איך להתחיל? הימים הקרובים יכולים להיות קריטיים עבורך. אוניברסיטת בר-אילן מציעה לך ייעוץ והכוונה שיביאו אותך להחלטה הנכונה (לימודים)

רמת לימודים והכשרה ברף העליון - קמפוס בר אילן (צילום: יח"צ)

המשבר העולמי האחרון שהכניס את העולם כולו לחישוב מסלול מחדש, גרם לרבים מאיתנו לחשוב ביתר רצינות על מהלכים שתמיד נמנענו מלעשותם.

בשנים האחרונות הוקשחו תנאי ההעסקה בשוק החופשי והדרישה לתואר אקדמי כתנאי סף גברה והלכה. עד כדי כך שכיום אפילו בכדי להתמודד על משרת פקיד בנק פשוט, צריך שברזומה שלך יופיע סעיף של תואר אקדמי.

אוניברסיטת בר אילן, שהוקמה בשנות קום המדינה כאוניברסיטה דתית מיסודה ידעה תמיד להלך על החבל הדק שבין דת לאקדמיה. עוד בשנות היווסדה היא שמה לה למטרה לאפשר שילוב של מצויינות אקדמית עם סביבת לימודים יהודית ורוחנית ברמה הגבוהה ביותר.

המקצועיות והידע הרב של המרצים לצד הציונים הגבוהים להם זוכים מסיימי המכינה והאחוזים העולים שלהם במסלולי התארים הנחשבים, מעמידים את אוניברסיטת בר-אילן כיעד מועדף ללימודים גבוהים עבור חרדים המעוניינים במקצוע משמעותי להמשך החיים.

באוניברסיטה קיים מערך העומד לרשות האוכלוסייה החרדית ומסייע בכל שלבי ההרשמה והקבלה ללימודים. התמיכה ממשיכה גם במשך שנות הלימודים בתואר הראשון ואף בתארים המתקדמים.

יצאנו לראות מקרוב איך זה עובד ולהכיר את האנשים שיסייעו לכם במסע הסטודנטיאלי שלכם. בואו להכיר את הצוות האקדמי והמנהלי שילווה אתכם בשנות הלימודים בבר-אילן, וגם תשמעו מהסטודנטים שכבר לומדים בקמפוס על החוויה האקדמית שלהם

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר