תואר שני – מותאם חרדים

טובים השניים מן האחד; תואר באוירה תורנית

במכללת אורות ישראל קמפוס מורשת יעקב ברחובות, מצאו את השילוב המדויק: גם תואר שני שיפתח בפניכם אפיקים מקצועיים חדשים, וגם אווירה תורנית מלאה (לימודים)

vnfkkv נבחרה לאחרונה במקום הראשון בסקר שביעות רצון של התאחדות הסטודנטים (צילום: שאטרסטוק)

יותר ויותר אנשי חינוך בציבור החרדי מחפשים להתקדם לתפקידי חינוך משמעותיים.

אם אתם בוגרי תואר ראשון ותעודת הוראה, אתם יכולים להתקדם לתואר שני, שישדרג אתכם גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה כלכלית. אך כידוע, לא כל מסגרת אקדמית מתאימה לבחור ישיבה שהתורה נמצאת בראש מעייניו. בדיוק בגלל זה חשוב לבחור במקום שמבין שהסטודנטים שלו עתידים להיות לא רק אנשי הוראה, אלא גם שליחים חינוכיים יראי שמיים וחדורי אמונה; חשוב לבחור במקום תורני לגברים, המאפשר להשלים את הלימודים בזמנים נוחים: בשנה אחת בקמפוס, ביום לימודים אחד בשבוע ובשעות אחה"צ; חשוב לבחור במקום שמבין את הסטודנט ואת צרכיו ומסייע במגוון מלגות, ביחס אישי ובליווי צמוד.

ואכן, מכללת אורות ישראל ברחובות, שנבחרה לאחרונה במקום הראשון בסקר שביעות רצון של התאחדות הסטודנטים, מספקת לתלמידיה שילוב ייחודי בין לימודי תואר שני במספר מסלולים, לצד סביבת לימוד תורנית עשירה: מסלול ייעוץ חינוכי, הכולל גם קורס C.B.T בהיקף של 30 שעות; מסלול רב תחומי בהוראת מקרא וספרות חכמים, וכן מסלול ניהול וארגון מערכות חינוך, הכולל שתי התמחויות: מנהל ופדגוגיה ומנהל וארגון.

מי שיחליט לעסוק בייעוץ חינוכי, יוכל להרחיב את הידע התיאורטי והמעשי שלו, לקבל כלים חדשים, לעצב את ההתפתחות האישית של התלמידים ולסייע להם לפתור קונפליקטים אישיים ובין אישיים. באמצעות הידע הפדגוגי החדש שירכשו, יהפכו בוגרי המסלול לגורם חינוכי בעל חשיבות רבה ולדמות משמעותית עבור תלמידים רבים.

רואים את עצמכם בעלי כישורים לתפקידים ניהוליים? אוהבים להסתכל על מוסד הלימוד בצורה מערכתית ולדאוג שהכול יעבוד כמו שצריך? ייתכן שהמסלול לניהול וארגון מערכות חינוך הוא המקום עבורכם. בתואר זה תוכשרו לתפקידים ארגוניים במערכת, תלמדו כיצד לקבל החלטות מנהיגותיות נכונות, תבינו כיצד לפתח צוותי הוראה ותרכשו מיומנויות ניהול מטובי המרצים בתחום.

גם מי שרוצה להעמיק את הידע שלו בתחומי התנ"ך וספרות חז"ל יוכל למצוא את מקומו בקמפוס. מסלול התואר השני להוראת מקרא וספרות חכמים מעניק לבעלי תואר ראשון נדבך נוסף בהבנת המקצוע, מעשיר את ההיכרות שלהם עם תחום הוראה מרתק זה ומאפשר לבוגריו לחזור לכיתות הלימוד עם ידע נרחב ועם יכולות מתקדמות.

במכללה רואים בהשתלבותם של בני תורה יראי שמיים בתפקידים משמעותיים ערך עליון. כל סטודנט ימצא בקמפוס ברחובות סביבה של אנשי חינוך בעלי תודעה יהודית עמוקה ותחושת שליחות. צוות המרצים שם לנגד עיניו את הרצון והצורך לייצר קהילת מחנכים תורנית-אקדמית ברמה הגבוהה ביותר, כזו שתוכל להתמודד עם אתגרי החינוך בעידן הנוכחי ולהעניק ידע יהודי עשיר לתלמידי ישראל.

ההרשמה לשנת הלימודים הקרובה נמצאת בעיצומה. להרשמה כנסו >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר