המהפכה של דיסיטי:

השנה מעצבים את הבית לפסח בפחות כסף

עיר העיצוב דיסיטי מאגדת בתוכה את מבחר המותגים הגדול ביותר במקום אחד, עם המחירים הכי מפתיעים בארץ • והפעם: ארונות הזזה ודקורציה • כתבה שניה בסדרה (עיצוב הבית)

הכל על ארונות הזזה ועיצוב פנים הבית (צילום: יח"צ)

אתם עומדים במרכז הבית ומביטים סביבכם.

הבית אינו גדול, הבלגן די חוגג ואתם רוצים לעשות סדר. רגע לפני שנשב כולנו עם בני המשפחה ואולי אף המורחבת, נקרא את ההגדה ונאכל את סימני הקערה, כדאי לעשות גם סדר בבית. עיצוב הבית משפיע באופן מובהק על מצב הרוח שלנו, לכן נדרשת השקעה, אפילו לא מדי גדולה, אך יכולה לחולל פלאים. נתחיל הפעם עם אנשים שיש להם מרפסות וגינות:

"ערב פסח זהו הזמן המושלם להחיות את הגינה והמרפסת", אומרת מרים רבי ארוש, אדריכלית ומעצבת פנים. "החורף מפנה את מקומו לאביב וממש בעוד זמן קצר גם לקיץ. ישבנו בבית חורף ארוך, לא נגענו במרפסת או בגינה וכעת עם פריחת האביב אנחנו יכולים לא רק לנצל אותם אלא ממש להפיח בהם חיים. בגינה נוכל להציב או לתלות ערסל, להחיות את פינת הישיבה עם כריות חדשות, לטפל בצמחייה. גם אם יש לכם מרפסת ולא גינה.

"אפשר לעתים לתת תחושה של עוד סלון. ממש. להציב ספסל קטן, לחדש את העציצים. מראה ירוק תמיד גורם לתחושה נעימה. ירוק במרפסת יכניס תחושה טובה גם אל תוך הבית וגם יזמין את מי שבבית, לשבת במרפסת.

כן, הם חוזרים: הטפטים

כיום ניתן לשנות את האווירה בבית גם על ידי אלמנטים יחסית פשוטים ולא מדי יקרים.

אנשים מנסים לשנות אווירה ובצדק, משום שרוצים תחושה של חידוש ושינוי בכל חלל שהוא בבית "יש היום טפטים מהממים שמשנים את כל התמונה בחלל", אומרת מרים רבי ארוש. "הטפטים של היום ממש לא דומים לטפטים שאתם מדמיינים בבתים של לפני 40 שנה ויותר. אנשים לא מודעים ליופי הרב שניתן להשיג על ידם. יש טפטים רחיצים לאזור של פינת האוכל, מגוון טקסטורות ודגמים, יש כאלו שנותנים תחושה כאילו עשו יצירה על הקיר.

אפשר להתאים טפט לכל חדר באופן ספציפי. לפני שבוחרים טפטים לקיר, עלינו לבחון עד כמה החדר מואר. אם החדר מואר מספיק, אפשר לבחור גם בטפטים בגוונים בהירים כמו: תכלת, ורוד, ירקרק, סגלגל ועוד, וגם בטפטים בגוונים כהים כמו: אפור כהה, סגול כהה, כחול כהה ועוד.

טפטים אלו ישתלבו נהדר בכל חדר מואר. אם יש לכם חדר פחות מואר, מומלץ לבחור טפט שיעניק אור ויגדיל אותו. אם החלונות בחדר פונים ישירות לקיר, במצב בו השמש יוקדת על הטפטים ברוב שעות היום, שימו לב לרכוש טפטים עמידים לאור, שלא ידהו מהר. אם החדר קטן, אל תבחרו טפטים עם דוגמאות גדולות שלרוב מצמצמות מרחב. בחרו באיורים עדינים. במידה והחדר גדול, אפשר לבחור בטפט שנראה כחלק מהחדר, עם תמונות של יער, ים ועוד.

זהו סגנון ייחודי שמעניק מראה מעניין, אך כאמור רק במידה והחדר גדול. כשהסתובבתי בדיסיטי, מצאתי שתי חנויות מדהימות, מאיירס ורנבי, רכשתי משם טפטים פשוט מרהיבים. לגבי אחידות עיצובית: כדאי ללכת על שפה משותפת. אין זה אומר כמובן לעשות את כל הבית אותו דבר. אך אם הלכתם על צבעים רגועים, או נגיד שהטפט בצבעי תכלת בז' לבן, לא הייתי עוברת משם לטפט ורוד פוקסיה, אלא נשארת בצבעים רגועים. אם שילבתי עץ, אז אמשיך את קו העיצוב בכל הבית".

ירוק מחייה את החלל

העונה הזו של האביב, גורמת לנו להתמקד בצבעים רגועים, חיים, צבעי פסטל, שילוב של ירוק בתוך הבית. "יש חנות של צמחיה בדיסיטי, שהעציצים הירוקים בה אינם אמיתיים אם כי הכל נראה אמיתי לגמרי", אומרת מרים רבי ארוש. "אפשר לשלב את האלמנטים באמבטיה, כעציץ על הכיור, על שידת עבודה, בוויטרינה, על השולחן בסלון, במטבח. נגיעות של ירוק מחיות את החלל".

מוסיפים אלמנטים ירוקים ומחיים את הבית. כוננית 'בית המעצבים' דיסיטי, עכשיו במחירי מבצע לפסח (צילום: יח"צ)

מגדירים את הריהוט

ישנם חדרים בהם השימוש ברהיטים הופך למאתגר, בעקבות צורתם או גודלם. "כשיש לנו חדר קטן שבו שטח המעבר בין מיטה לארון הוא גם שטח שימוש של ארון, נשתמש במאה אחוז בארון הזזה, משום שאין אופציה אחרת לעמוד שם.

גם כשיש חדר יותר מרווח, ארון הזזה משאיר לנו יותר מקום וכן הופך בקלות לחלק מעיצוב חלל החדר על ידי צבעים, מרקמים, דוגמאות או מראות ויש אפשרות אף להכניס תאורה. הכל תלוי בסדר גודל ההשקעה שאנחנו רוצים.

מוצר החודש בליבינג סליפ, דיסיטי: ארון הזזה 1380 ₪ בלבד. בנוסף ארונות מעוצבים ישירות מהיבואן עכשיו עד 50% הנחה (צילום: יח"צ)

מה שברור לכולם, שלראשונה בישראל נבנה מתחם ששינה את כל אופן התנהלות הצרכנות שלנו. מקום שנותן לא רק נותן חוויה, אלא מתייחס לכל שלל ההיבטים שסובבים סביב הרכישה.

כבר אין צורך עוד להסתובב באזורי תעשייה או להתמודד עם בעיות חנייה. דיסיטי יצרו מקום יוקרתי ומושלם במחיר הזול ביותר במדינה, במבחר שטרם נראה כמותו בישראל. כאשר אנשים מקריית שמונה ועד אילת טורחים ומבקרים בדיסיטי, טוענים הקונים שהחוויה במקום כמו דיסיטי, לצד חיסכון בכסף שהוא בונוס מדהים ולפעמים מגיע אף לעשרות אלפי שקלים, היה שווה את הנסיעה מהצפון והדרום.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר