המתחם שמגדיר מחדש את תחום עיצוב הבית:

"סוד ההצלחה הוא שילוב של חווית קנייה יוקרתית ומחירים שווים לכל כיס"

הפעם בכתבה השלישית בסדרה יצאנו לשטח • מדוע חברות העיצוב הגדולות קבעו כאן את חנות הדגל שלהם? • איך יוצרים חווית קנייה בלי למכור כלייה • ומה מחכה לכם בפסח הקרוב עם הילדים? הסוד של מתחם 'די סיטי' שהפך לסנסציית העיצוב והבילוי בישראל (עיצוב הבית)

"מתחם יפה כל כך, שכל פינה בו ראויה ל'בוק' שלם" (צילום: יח"צ)

ביום הכי חם בשנה החלטתי לבא לנשום קצת אווירת חג ועל הדרך לתפוס נוף בראשית ועיזים מטיילות בנחת, אחרי שבכתבות הקודמות נתתי קצת השראות ועיצובים הפעם החלטתי לבא להריח את השטח ויש הרבה ממנו בדי סיטי, המון.

בא נתחיל מזה שמצאתי חנייה, בפעם האחרונה שהייתי צריכה להגיע לאזור חנויות ירושלמי שלא נזכיר את שמו – תלפיות, חטפתי דוח על חניה בכחול לבן, וזה גם אחרי שלקח שמונה אלף שעות למצוא אותה.

האמת שלא הייתי קטנונית על העניין לולא זה שגם בשביל השולחן שחיפשתי לפינת האוכל הייתי צריכה לעלות ולרדת רחובות שלמים, תוך חשבונות של מי נסגר ומתי.

אבל לא לשם כך התכנסנו. נמשיך.

האמת, ואמר זאת בצניעות מימי לא ראיתי מתחם יפה כל כך, שכל פינה בו ראויה ל'בוק' שלם, ובואו בעידן של היום שהתרגלנו לכתת רגליים במתחמי קניות נחמדים מינוס פתאום להגיע לדבר כזה הרגשה מדהימה, מין קפיצה קטנה לחו"ל רק בלי הכאב ראש של לארוז מזוודות ולחכות שעות בתור לבידוק.

אחד הדברים החדשים שנחשפתי אליהם במתחם, הוא עמדות שירות חדשות עם נציגות שממש ליווי והכווינו אותי במקום- ישר לחנויות השוות והחדשות, דבר שממש הקל וחסך זמן חיפוש במקום.

ואם כבר מדברים על חנויות חדשות, תנו לי לספר לכם על חנות בשם המבורגר ברוס דיזיין. הנציגה הבטיחה לי שאמצא שם עיצובים מטריפים לצד מחירים שווים במיוחד- וצדקה לגמרי.

נתנאל, מנהל החנות הסביר לי כי מדובר ברשת שגם מייבאה וגם מייצרת את הריהוט שהיא מוכרת: "זה מאפשר לנו להציע ריהוט בהתאמה אישית, בכל מידה ומכל סוג במחירים הזולים בשוק ובאיכות הטובה ביותר. בנוסף, לקראת חג הפסח ולרגל הפתיחה יצאנו בשורת מבצעים חסרי תקדים עם כיסאות לפינות אוכל החל מ- 119 ₪ ועד לספות מעוצבות ב-2600 ₪".

אני מבקשת ממנו לתאר לי את ה-מבצע לחג והוא ישר מצביע על שולחן ענק חמש מטר (!), כזה של רבנים, כשהוא נוקב בסכום של 5000 ₪ שזה חצי מחיר מכל מה שקיים בשוק.

כשנכנסתי לחנות של אביתר ממליון כסאות אמרתי תפילת הדרך ולקחתי מהדלפק מפת דרכים, מימי לא ראיתי גודל כזה, מלא באומנות וצבעוניות ויצירתיות והכל זה כסאות וכורסאות.

משהו כמו 1500 מטר של יופי והשראה ואחרי סיבוב כזה יש חשק לשבת כל היום ולא לזוז.

מסתבר שכסאות יכולות להיות דומיננטיות מאד בעיצוב הבית ושוב המחירים פה מנצחים, ממש לא כמו שזה נראה!!!

אבירם מאורבן אמר כשנכנסים אנשים לחנות שלו הם מבינים כבר הכל: "אין מאושר ממני כשבא זוג צעיר ויכול לצאת עם ספה מושקעת מאד ב-79 ₪ לחודש, הקונספט הוא צעיר, רענן, מתאים לאנשים שאוהבים להחליף ריהוט בתדירות גבוהה יותר כי מחפשים לגוון".

קיצור, התבלבלתי.

מצד אחד אני מסתובבת באווירה ליגה, שמיים מעל, עמודי שיש וארגמן, מצד שני בכל חנות שהפנו אותי אליה מצאתי את שאהבה נפשי במחירים שמאפשרים לי להמשיך שגרה בלי להיכנס למרכנתיל לקחת משכנתא.

מסביב אני קולטת תנועה ערה והיערכות לטירוף שהולך להיות פה בפסח. למי שעוד לא שמע, במהלך חול המועד (ממוצ"ש עד יום חמישי) תתקיים במתחם "תערוכת העיצוב של ישראל". כל החנויות מתכננים חגיגת מחירים, עד 50% הנחה, כשהכל מלווה באירועים והפעלות לכל המשפחה: מתחם נינג'ה ענק, מתנפחים, פינות יצירה, פינות חי, מיצגים אומנותיים, מופעי להטוטנות, תיאטרון רחוב מרהיב ומידי ערב מופע תיפוף ואש לכל המשפחה. (הכניסה למופעים חינם – מופע בכל שעה בין 19:00-21:00).

בזמן שההורים הולכים להנות משלל המבצעים, הילדים הולכים להנות ממופעים ואטרקציות מיוחדות וארוחות כשרות למהדרין. יום שלם מושלם למשפחה חרדית.

ואם לסכם את יום הקניות שלי בדיסיטי, זה לחבר את כל המשפטים של מנהלי החנויות למשפט אחד מנצח:

"הפכנו את הקנייה הרגילה לחוויה, תראי בעצמך"

ואני, תקועה במבט על איזה כורסאת וינטג' שהולכת להקפיץ את כל החלל אורחים ומחשבנת במח

כולה 80 שקל לחודש, אני יעמוד בזה, עכשיו רק איך משכנעים את הבעל??.

כורסת אירוח – דגם ביאנקה

כורסת המתנה מעוצבת, ריפוד בד או קטיפה לבחירה 934 ש"ח -

מליון כסאות – די סיטי

ספה דו מושבית MOKA ורוד

79 ₪

24 תשלומים

סה״כ 1,896 ₪

אורבן – די סיטי

תמונה 1 ספת רביצה 3000 ₪ - המבורגר ברוס דיזיין די סיטי

תמונה 2 כיסא לילדים קיים בכמה גוונים 145 שח רגלי עץ - המבורגר ברוס דיזיין די סיטי

תמונה 3 כיסא גורילה 199 שח - המבורגר ברוס דיזיין די סיטי

תמונה 4 כיסא סוס לילדים מפלסטיק קשיח 199 שח - המבורגר ברוס דיזיין די סיטי

תמונה 5 ספרית מתכת שילוב עץ 1500 שח למטר רבוע - המבורגר ברוס דיזיין די סיטי

תמונה 6 כיסא פלסטיק קשיח פיל 140 שח - המבורגר ברוס דיזיין די סיטי

1.

2.

3.

4.

5.

6.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר