הריפודים התלכלכו?

ניקוי ריפודים בבית הלקוח - למה זה כל כך נוח?

ריפודים של ספות בבית מתלכלכים כל הזמן. מהרגע שרכשתם ספה, היא אולי תישאר נקייה למשך חודש אחד ומיד לאחר מכן היא תתחיל לצבור אבק וכתמים אשר מגיעים באופן טבעי מהשהות שלכם בבית והשימוש בספה. ומה עושים כאשר הספה צוברת כתמים? (צרכנות)

אילוסטרציה (צילום: freepik)

אם הספה שנים אצלכם, יכול להיות שתחליפו אותה, אך אם רק קניתם אותה או שהיא אתכם שנה לכל היותר, וודאי יהיה לכם חבל לרכוש חדשה, במיוחד שהיא עולה כסף רב. הדרך הכי טובה היא לנקות את הספה באמצעות ניקוי ריפודים מקצועי המגיע עד אליכם הביתה. למה עד אליכם הביתה? המשיכו לקרוא ותבינו כמה זה נוח!

לא צריך הובלה

כשאתם מזמינים ניקוי ריפודים בבית הלקוח, אתם למעשה חוסכים לכם המון כסף ופרוצדורה של הובלה. במקום למצוא מוביל שייקח את הספה למקום הניקוי ולשלם גם על הובלה וגם על הניקוי, שוודאי יעלה יותר יקר כאשר הוא מתבצע במקום מסוים שלוקח עלות גם על המקום שבו הוא עובד, אתם למעשה חוסכים זאת ומקבלים ניקוי של הספה בתוך הבית. יש לקחת בחשבון שגם תצטרכו הובלה שתחזיר את הספה וגם זה יעלה לכם כסף.

מעבר לכך, עלייה והורדה של ספה מהבית למשאית ההובלה וחזרה ממנה, לא ממש טובה עבור הספה ועלולה לגרום לה לנזקים בעת המעבר.

חיסכון בזמן

כשאתם מזמינים ניקוי בדים וריפודים אצלכם בבית, אתם חוסכים זמן יקר. במקום שתבזבזו המון זמן על שינוע של הספה ותקבעו זמן להחזיר אותה, דבר שייקח מספר ימים ולפעמים גם שבועיים שלמים או יותר, אתם יכולים לקבל את השירות בבית מבלי להמתין כלל או לבזבז זמן יקר.

שעות נוחות

ניקוי של ריפודים בבית הלקוח מתבצע בזמן שנוח לכם. אתם קובעים עם המנקה המקצועי שעה שנוחה לכם והוא כבר מגיע אליכם עם כל הציוד. אתם לא צריכים להפסיד יום עבודה או לסדר את הזמן שלכם במיוחד, פשוט קבעו את הניקיון של הספה לזמן שאתם נמצאים בבית ושנוח לכם. מנקי ספות מקצועיים עובדים לרוב לאורך כל שעות היום ועד שעות הערב וניתן להזמין אותם גם בשמונה בערב לאחר סיום המטלות של היום.

לא מחכים שהספה תגיע מהניקוי

כששולחים ספה לניקוי במקום אחר, יש צורך להמתין המון זמן עד שהיא תחזור מהניקוי. כשהניקוי מתבצע בתוך הבית שלכם, אתם כמעט ולא ממתינים. הפסה נשארת אצלכם בסלון ויכול להיות שתצטרכו להמתין מספר שעות עד שהיא תתייבש באופן מלא, אך מיד לאחר מכן תוכלו להשתמש בה ללא כל בעיה.

אין ספק שלניקוי בדים וריפודים בבית הלקוח יש המון יתרונות ולכן זהו שירות מעולה.

המאמר באדיבות חברת נקי ברגע

מוזמנים לצפות בעבודות שביצענו ללקוחות בערוץ היוטיוב שלנו

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר