מרגש

כשמשה פרץ לימד את ילדיו "שמע ישראל"

הזמר הישראלי משה פרץ פרסם הבוקר (שלישי) למאות עוקביו ברשתות החברתיות, תמונה מרגשת עם שלושת ילדיו הקטנים, כשהוא מלמד אותם את הפסוק: "שמע ישראל" (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
משה פרץ והלדים, הבוקר (צילום מסך: מתוך אינסטגרם)

קידוש השם! הזמר הישראלי משה פרץ פרסם הבוקר (שלישי) למאות עוקביו ברשתות החברתיות, תמונה מרגשת עם שלושת ילדיו הקטנים, כשהוא מלמד אותם את הפסוק: "שמע ישראל".

"והגדת לבינך", כתב פרץ לעוקביו, "איזה תענוג פתאום לשמוע את הילדים מבקשים להתפלל איתי ביחד, אז התחלנו ב'שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד'".

הזמר משה פרץ הנחשב לאחד מכוכבי הזמר הים-תיכוני הבולטים בשנים האחרונות, מקורב למסורת היהודית ומקפיד להניח תפילין מידי יום.

משה פרץ והלדים, הבוקר (צילום מסך: מתוך אינסטגרם)

בשנת 2018 גרם פרץ לקידוש שם שמיים גדול, לאחר שהודיע להנהלת ה'פסטיגל' על סירובו להופיע בעיצומה של השבת, למרות שהיה עלול להפסיד סכום כסף גבוה, בהפקה קיבלו את דרישתו הבלתי מתפשרת של פרץ וביטלו את ההופעות שהיו אמורים להתקיים בשבת קודש והשאירו את ההופעות רק בימי החול.

זו לא הפעם הראשונה שהזמר הישראלי מסרב להופיע בשבת. בשנת 2017 פרץ סירב להשתתף בצילומים שתוכננו ליום שבת בלונדון, במסגרת תכנית הטלוויזיה הפופולרית 'אקס פקטור' שבה שימש כשופט.

סירובו של פרץ התקבל בתדהמה מכיוון שבצילומים היה אמור ליטול חלק סיימון קאוול, יוצר התוכנית ושופט הריאליטי המוכר בעולם. בעקבות החלטתו של פרץ, נשארו כל שאר השופטים בארץ, והחליטו שלא לנסוע ללונדון בלעדיו - וכך צוות השופטים גרם לקידוש ה'.

בשנים האחרונות, שמירת השבת בקרב אמנים ישראלים צברה תאוצה. זמרים ישראלים שממלאים אולמות הודיעו כי מוותרים על התהילה והכסף למען שמירת השבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר