צפו

אחרי השוד האלים: ערן זהבי בירך 'הגומל'

שחקן הכדורגל המפורסם הגיע לבית הכנסת עם ילדו, וכובד בעלייה לתורה כדי לברך 'הגומל', בעקבות השוד האלים בביתו באמסטרדם, במהלכו נגזזו שערותיה של רעייתו. צפו (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

לאחר השוד האלים בביתו: שחקן הכדורגל המפורסם ערן זהבי‏, המשחק בקבוצת פ.ס.וו. איינדהובן ההולנדית ובנבחרת ישראל, עלה היום (שני) לתורה יחד עם בנו, בבית הכנסת של 'חב"ד' באמסטרדם, ובירך ברכת 'הגומל'.

הכל החל השבוע, בזמן שזהבי היה עסוק במשחק עם קבוצתו בעיר טילבורג, במרחק שעה וחצי מביתו שבאמסטרדם, רעייתו שי והילדים עברו שוד אלים בעת ששהו בבית.

על פי הדיווחים, שני פורצים התחזו לשליחי מזון מהיר, נכנסו לבית באיומי אקדח, קשרו את האם שי ושלושת ילדיהם של בני הזוג ואף גזרו את שיערה של האם. השודדים יצאו מהמקום, לאחר שלקחו מהבית רכוש בשווי עשרות אלפי יורו.

עם היוודע דבר השוד, עזב ערן זהבי את קבוצתו ונסע במהירות לביתו. במשטרה המקומית פתחו בחקירת האירוע, וההערכה היא שהרקע לפריצה אינו אנטישמי.

היום בני המשפחה צפויים להגיע לישראל, אך טרם שהמריא, התייחס ערן זהבי למקרה השוד וכתב באינסטגרם: "תודה לכולם על הדאגה והאהבה, ומבקש מכולם להבין את המצב ולכבד את הפרטיות שלנו כרגע, כדי לעכל את הדברים".
"זה מקרה לא נעים - הרבה מעבר לפריצה רגילה לבית וגניבת רכוש. שוב תודה לכולכם על הדאגה, מעריכים את זה מאוד. אשתי את מלכה", סיים השחקן המפורסם.

רעייתו שי הגיבה אף היא למקרה וכתבה: "אתמול אני ומשפחתי עברנו מקרה מזעזע של שוד ותקיפה, במקום שאמור להיות עבורנו הכי בטוח בעולם - הבית שלנו. עברו עלינו שעות קשות, ואנחנו צריכים לעכל".

"חשוב לי לציין", הדגישה, "שלא הרימו יד על הילדים והם בסדר גמור פיזית. נפשי - אנחנו כולנו נצטרך לעבוד יחד ולעבור את זה בצורה הטובה ביותר. אני מודה לכולם מקרב לב על הדאגה ועל הרצון לעזור. זה מחמם את הלב. תודה תודה תודה".

כאמור, זהבי מיהר היום לברך 'הגומל', כפי שמספר ל'כיכר השבת' הרב עקיבא קמיסר, שליח חב"ד באמסטרדם: "הוא בא הגיע להתפלל בבית הכנסת שלנו בקהילה היהודית, והודה להשם על הנס הגדול שאירע לבני משפחתו. זו פעם ראשונה שהוא מגיע אלינו, הכל היה בהפתעה".

"זה מראה לכולם, שערן הוא לא רק שחקן כדורגל מצליח אלא גם שחקן במשחק היהודי...", הוסיף הרב. "ערן לא סיפר יותר מדי על מה שקרה, המשטרה חוקרת ביסודיות, וכל המשפחה עדיין בטראומה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר