סערת אי לחיצת היד

הרב יגאל כהן על יובל דיין: "היא גיבורה" • צפו

הזמרת הפופולרית יובל דיין, סירבה ללחוץ את ידו של נשיא ארה"ב בעת ביקורו בישראל - ומאז פרצה סערה, אתמול, הבהיר שגריר ארה"ב, כי הנשיא דווקא העריך את אי לחיצת היד • כך התייחס לנושא מזכה הרבים הרב יגאל כהן • צפו (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הרב יגאל כהן על יובל דיין (צילום: אדיר מעטו, חדשות 12)

מזכה הרבים הגאון הרב יגאל כהן, ראש מוסדות 'יביע אומר', התייחס בשיעורו השבועי לסערה הציבורית שהתרחשה סביב הזמרת הישראלית יובל דיין, שסירבה בנימוס ללחוץ את ידיו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בסוף השבוע האחרון - וגרמה לקידוש השם גדול.

"היא גיבורה ברוך השם", אמר הרב יגאל כהן בשיעורו, "לא לחצה יד לנשיא המעצמה של ארצות הברית, זה לא בנאדם פשוט, זה מראה על אישיות וצריך לחזק ולעודד אותה על כך".

בהמשך השיעור הרב יגאל ציין לשבח את דבריו של שגריר ארצות הברית בישראל תומאס ריצ'רד ניידס, שאמר כי נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן העריך מאוד את הופעתה בפניו ואת זה שהיא נאמנה לדת שלה ולדרכה באופן אישי.

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', הזמרת הישראלית יובל דיין הופיעה ביום חמישי האחרון באירוע לכבודו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. בסיום המופע, נשיא ארה"ב הנרגש ניגש לזמרת, הודה לה ובירך אותה - דיין ששומרת נגיעה, סירבה בנימוס ללחוץ את היד לנשיא ביידן, כאשר ידיה נשארות על המיקרופון.

זו הפעם השנייה שביידן מקבל סירוב ללחיצת יד משומרת מצוות ישראלית - לפני כשנה זו היתה רבקה רביץ, ראש הסגל של נשיא המדינה דאז, ראובן רובי ריבלין.

הנשיא ביידן רצה ללחוץ ידה, הזמרת סירבה (צילום: באדיבות חדשות 12)

בשנת 2016, יובל דיין החלה בתהליך התחזקות וחזרה בתשובה - כיום היא מתפללת מידי יום, שומרת שבת וכשרות ומגדירה את עצמה כדתייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר