ניצחון לסמסונג: מכירת האייפון 4 תיאסר בארה"ב?

קרב הענקים בין חברות הטכנולוגיה: נציבות הסחר הבינלאומי קבעה היום, כי חברת 'אפל' הפרה פטנט השייך ל'סמסונג'. נשיא ארה"ב יקבע: האם מכירת האייפון 4 תיאסר? (דיגיטל)

יוסף פאר | כיכר השבת |
אחד מדגמי האייפון (צילום: יח"צ)

ניצחון לסמסונג בקרב שלא מפסיק לכבוש כותרות בעולם הטכנולוגיה: נציבות הסחר הבינלאומי קבעה כי 'אפל' הפרה פטנט שנרשם על שם חברת 'סמסונג'. הפרת הפטנטים נעשתה בשורה של מכשירים של 'אפל', דוגמת האייפון 4, וכן אייפדים מהדורות הראשונים.

נציבות הסחר הבינלאומי קבעה כי ייאסר על 'אפל' להכניס את המכשירים בהם הייתה הפרת פטנטים לארה"ב, ולא לשווק ולמכור אותם.

אולם, ההחלטה של נציבות הסחר הבינלאומית עדיין זקוקה לאישורו של נשיא ארה"ב ברק אובמה, שאמור להיות הגורם המכריע באם אכן יש להפעיל את ההחלטה בפועל.

יצויין, כי ההחלטה של נציבות הסחר, מגיעה לאחר החלטה שהתקבלה בשנה שעברה, אז נפסק כי 'אפל' לא הפרה פטנטים שנרשמו על שם סמסונג.

בהודעת סמסונג נאמר: "החלטת ה-ITC מאשררת את ההיסטוריה של אפל - של ניצול החדשנות הטכנולוגית של סמסונג".

מאידך, ב'אפל' הביעו אכזבה מההחלטה, והודיעו על כוונתם להגיש ערעור": "אנו מאוכזבים מהחלטת הנציבות. להחלטה אין כל השפעה על זמינות מוצרי אפל בארה"ב, וסמסונג משתמשת באסטרטגיה שנדחתה על ידי בתי משפט ורגולטורים בכל העולם, אסטרטגיה שהיא הודתה בעבר שנוגדת את טובת הצרכנים באירופה ובמקומות אחרים, כשהיא מנסה מאיתנו למנוע שיווק מוצרים בעזרת פטנטים להם היא מאפשרת גישה לחברות אחרות בעלות סבירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר