פטנט חדש לאפל: התכתבות שקופה

חברת אפל רשמה פטנט ל"התכתבות שקופה", תכתובות הטקסט יופיעו כבועות, מה שלא ימנע מכם גם לצפות בתוכן, וגם להתכתב (טכנולוגיה, דיגיטל)

ניסים פרץ | כיכר השבת |
בועות טקסט שקופות (צילום: shutterstock)

ענקית הטכנולוגיה 'אפל' רשמה פטנט חדש המבקש לספק למשתמשים אפשרות לשלוח הודעות טקסט ולהמשיך לצפות בתכנים אחרים המופיעים במכשיר האייפון או האייפד שלהם.

במילים יותר פשוטות: הודעות הטקסט של משתמשי אפל יופיעו בבועות טקסט, ולא יכסו את המסך או את התוכן בו אתם צופים, מה שיאפשר לכם, למשל, לצפות בשיעור תורני כלשהו, ולהתכתב במקביל עם החברותא.

ברישום הפטנט נאמר כי תינתן למשתמש אפשרות להגדיר את בועות השיחה וכן את רמת השקיפות של הרקע במכשיר, הפעלתה של האופציה העתידית תתבצע לפי אתרים טכנולוגיים מיד עם כניסת המשתמש לשירות הודעות הטקסט של אפל או בצורה ידנית בכל פעם שתתקבל הודעה.

לפי חלק מהדיווחים, למרות שהפטנט בשלב זה מתמקד בהודעות טקסט, הוא עשוי להתרחב לדפדפן, וכן לאפליקציות נוספות. באפל בוחנים כעת כיצד ניתן יהיה להכניס את השדרוג למכשירים קיימים - תהליך שלא ידרוש שינוי חומרה של המכשיר בכדי לעשות שימוש באופציה.

יצויין כי הודעות המגיעות מהרשת החברתית 'פייסבוק' במהלך צפייה בתוכן או גלישה באינטרנט, מופיעות כבר כיום בטלפונים החכמים ללא עצירה של התוכן המתנגן ברקע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר