כך הציל האייפון את חייו של צעיר בריטי

הכדורים הרצחניים שלא אמורים להשאיר סיכוי לקרבן נורו לעבר ליבו של קנדי אך ננעצו דווקא במכשיר האייפון הפלסטי של שלו שהציל את חייו. זו לא הפעם הראשונה שסמארטפון מציל חיים (חדשות, דיגיטל)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(מתוך טוויטר)

האייפון שוב מציל חיים: צעיר בריטי שרכש לפני זמן מה את מכשיר האייפון 5C הפלסטי של אפל, לא שיער שזו תהיה הרכישה שתציל את חייו. הצעיר - דניאל קנדי, הגיע לביתו לפני מספר חודשים לאחר שסיים לטייל עם כלבו, אז גילה כי כנופיית פושעים שכונתית החליטה לנתק את הבניין בו הוא מתגורר מזרם המים העירוני.

לאחר שגילה כי אין מים בביתו, ירד קנדי לארון המים וגילה כי הפושעים הצעירים ניתקו את הזרם, אז החליט להתעמת עם הכנופיה, מה שהפך תוך זמן קצר לריב של ממש. במהלך הדברים החל קנדי לרדוף אחר חבר הכנופיה - ריאן דאגן. כשדאגן הוציא במפתיע רובה ציד מקוצר וירה לעברו מטווח קצר של כמטר וחצי.

אלא שהכדורים הרצחניים שלא אמורים להשאיר סיכוי לקרבן, שנורו לעבר ליבו של קנדי, ננעצו דווקא במכשיר האייפון הפלסטי של קנדי, והצילו את חייו כשהוא נפצע באורח קל יחסית. מה שלא ניתן לומר על האייפון שאמנם הציל את חייו של קנדי אך יצא לחלוטין מכלל שימוש.

דאגן שהועמד למשפט בבריטניה לאחר שנתפס מסתתר בביתו של חבר, הורשע בניסיון לרצח ובעבירות של אחזקת נשק באופן בלתי חוקי. כשגזר דינו יינתן בשבועות הקרובים.

אין זו הפעם הראשונה שאייפון מציל חיי אדם, לפני כשנה התפרסם סיפורו של סמ"ר שון פרנק מחיל הנחתים האמריקני שהיה במשימה באפגניסטן, במהלכה פגש במתאבד מארגון הטרור טאליבן שהתפוצץ בקרבתו, אז ניצל שון בזכות האייפון 5S המתכתי שלו שספג את הרסיסים, אז הודיעה חברת אפל כי תחליף לפרנק את האייפון בחינם אך תותיר את המכשיר שנפגע והציל את חייו אצל פרנק כמחווה מיוחדת.

מתוך טוויטר
מתוך טוויטר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר