בטיימינג מושלם: פטנט לזיהוי אוטובוסים אושר לחברת גוגל

שבועות לאחר שהתברר כי הרכב האוטונומי של גוגל היה מעורב לראשונה בתאונה עם אוטובוס, קיבלה ענקית הטכנולוגיה אישור לפטנט לזיהוי אוטובוסים ברכבים האוטונומיים של החברה (חדשות)

בני סולומון | כיכר השבת |
אוטובוס להסעת ילדים (צילום: שאטרסטוק)

בטיימינג מושלם: שבועות לאחר שהתברר כי הרכב האוטונומי של גוגל היה מעורב לראשונה בתאונה באשמתו, לאחר שסבר בטעות נאיבית למדי שנהג אוטובוס יאפשר לו להשתחל לנתיב, היום (רביעי) קיבלה ענקית האינטרנט והטכנולוגיה אישור מרשם הפטנטים האמריקני לפטנט לזיהוי אוטובוסים ברכבים האוטונומיים של החברה.

את הפטנט הגישה גוגל לאישור כבר לפני תקופה ארוכה, אך הוא אושר רק היום. הפטנט לא ממש היה עוזר לרכב האוטונומי לחמוק מהפגיעה מאחר שהאלגוריתם מזהה רק אוטובוסים להסעות ילדים שצבועים בצהוב בארצות הברית. האלגוריתם שמזהה את האטובוסים מכניס את הרכב האוטונומי למצב נהיגה זהירה במיוחד.

למרות זאת, בשבוע שעבר, לאחר הפרסום על תאונת הדרכים הראשונה בהיסטוריה בה אשם מחשב הרכב ללא נהג, פרסמה גוגל כי תטמיע אלגוריתם שיזהה אוטובוסים ומשאיות וינהג לצידם ביתר זהירות, זאת לאחר שמחשבי הרכבים האוטונומיים של גוגל "גילו" כי נהגי המשאיות והאוטובוסים נוהגים לנהוג באגרסיביות לעומת רכבים רגילים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר