בשיטה מתוחכמת

הזמינו כרטיסים להופעות והתבדו; 7 נעצרו

בתום חקירה ממושכת נעצרו היום שבעה חשודים, לאחר שעל פי החשד הם פעלו באמצעים טכנולוגיים "לעקוץ" אנשים תמימים באמצעות שיטת פעולה שכללה שני שלבים (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
הונאות ברשת | ארכיון (צילום: דוברות המשטרה)

שבעה חשודים תושבי בית שאן, נעצרו במהלך היממה האחרונה (רביעי) בחשד להונאת כרטיסים באמצעות הרשתות החברתיות.

היחידה לפשיעה מקוונת במחוז מרכז פתחה בחקירה לפני מספר שבועות, עם קבלת עשרות תלונות בדבר חשד להונאת כרטיסים באמצעות הרשתות החברתיות. כרטיסים אלו היו מיועדים להופעות מהארץ ומחו"ל, משחקי כדורגל בארץ או בחו"ל ועוד

במהלך החקירה נמצא כי החשודים ביצעו את ההונאה ב 2 שלבים; בשלב הראשון, הם היו פונים תחת פרופילים מזויפים לקורבנות תמימים בקבוצות יעודיות לממכר וקניית כרטיסים ברשתות החברתיות ומבקשים לרכוש כרטיסים לאירועים שונים ולאחר קבלת הכרטיסים האלקטרוניים, היו החשודים שולחים צילום מזויף של העברה בנקאית.

בשלב השני, הם היו מוכרים את הכרטיס האמיתי לעשרות קורבנות תמימים כאשר אמצעי התשלום היה מתבצע באמצעות קוד סודי למשיכת מזומן ללא כרטיס, המותאם לסכום הכרטיס שסוכם עם החשודים. לחילופין, היה החשוד משתמש באפליקציית ביט של אזרחים תמימים תחת תירוצים שונים ואז לוקח מהם את הכסף.

יחידת הפשיעה המקוונת במחוז מרכז ריכזה כאמור את עשרות התלונות שהגיעו מכל חלקי הארץ והחלה בחקירה סמויה שהפכה אתמול בסיוע שוטרי תחנת רחובות לגלויה - עם מעצרם של 4 חשודים בשנות ה-20 לחייהם תושבי בית שאן, הבוקר עצרו השוטרים לחקירה עוד 3 חשודים - 2 מהם בשנות ה 20 ואחד קטין בן 17, אף הם תושבי העיר.

אתמול הוארך מעצרם של ארבעה מהחשודים בבית משפט השלום בראשון לציון, כאשר הם קיבלו בין שלושה לחמישה ימי מעצר - כל אחד לפי חלקו בפרשה.

"בהתאם לחומר הראיות, יוחלט האם להביא את 3 החשודים שנעצרו היום לבימ"ש ראשל"צ בבקשה להאריך את מעצרם", נמסר מהמשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר