עיר של עובדים

חדשות אלון מאסק: מתכנן להקים עיר משלו

אלון מאסק דוהר לעבר היוזמה הבאה שלו, והפעם מדובר בהקמת עיר לעובדים שלו, שיגורו בתנאים מעולים אך בצמוד לבוס • הקאץ': מפוטרים ייאלצו לעזוב תוך 30 יום (טכנולוגיה)

ישראל גינצבורג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

עולם ההייטק של גוגל ומייקרוסופט הרגיל את עובדי ההייטק לקונספט חדש של עבודה: תנאים משופרים, ארוחות גורמה ואף אזורי מנוחה ומשחק בתוך מקום העבודה, אולם הצעד החדש של אלון מאסק לוקח את תנאי ההעסקה צעד אחד קדימה.

על פי הדיווח ב"וול סטריט ג'ורנל', אלון מאסק מתכנן להקים מעין עיר קטנה עבור העובדים שלו, בכדי שיוכלו לגור בסמוך למקום העבודה. העיר שתקום בסמוך למחוז בסטרופ צפויה לכלול למעלה ממאה בתים, ותיקרא בשם 'Snailbrook'.

עובדיו של מאסק שיאוכלסו בעיר הזו צפויים ליהנות מתנאים מעולים בסמוך לנהר קולורדו, (לא רחוק מהעיר אוסטין שבמדינת טקסס), ויזכו לבית ספר עבור ילדיהם, פארק ספורט והם אף יוכלו ליהנות בבריכת שחיה ציבורית.

המיקום של העיר נבחר בשל היותה קרובה לכמה מחברותיו של מאסק, והמחיר אותו הם ישלמו על המגורים צפוי להיות כ-800 דולר עבור דירה קטנה - כשבאזור עומדת השכירות על ממוצע של כ-2,000 דולר.

עם זאת, לא בטוח שהעובדים יעדיפו לגור בעיר הזו. עובדי ההייטק גם כך עובדים שעות רבות, ועובדיו של מאסק אף נדרשו לעבוד בשעות של חגים וחופשות, כך שלא בטוח שהם יעדיפו לעבוד בסמוך לבוס התובעני.

המיליארדר אלון מאסק, כידוע, הוא יזם ומשקיע, המייסד והבעלים של חברות SpaceX ו'טסלה' וחברות נוספות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר