"ביטוח ישיר" סרבה לבטח רכב: האזור מוכה גניבות

תושב הדרום נתקל בסירוב מצד חברת "ביטוח ישיר" לבטח את רכבו. הסיבה: "כמות גניבות גבוהה". חברת ביטוח ישיר: "החלטנו לפתוח את היישוב גילת לרוכשים חדשים" (ביטוח רכב)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

תושב מושב גילת בדרום ביקש לקבל הצעת מחיר לביטוח רכבו מחברת "ביטוח ישיר". להפתעתו, סרבה החברה להיענות לבקשתו. "לצערנו, כיוון שכמות הגניבות באזור גילת עדיין גבוהה מאוד, איננו מוכרים ביטוחים חדשים לרכב באזור זה" השיב לו נציג החברה.

מבדיקה שנערכה עולה כי זהו אינו המקרה הראשון שהחברה מסרבת לספק ביטוח לתושב גילת, ובחודשים האחרונים תושבים נוספים קיבלו תשובה דומה מנציגי החברה.

תושב גילת העלה את סיפור המקרה לדף הפייסבוק של החברה והוסיף: "אינני יודע מה המניע לאפליה זו, אבל אני יודע שאם כך הם פני הדברים, אין סיבה שתושבי האזור יסכימו לעשות איתכם עסקים בכל תחום ביטוחי. נרחיב את המסר לכמה שיותר תושבים בדרום וניתן להם לבחור לבד".

נציג החברה כתב בתגובה כי "ביטוח ישיר עובדת על פי הוראות המפקח על ביטוח ובאישורו. אנחנו פועלים כדי להרחיב את קהל לקוחותינו ולכן נשמח לחזור ולבטח גם רכבים באיזור גילת כשהרשויות ימשיכו לטפל בבעיה כפי שהם מנסים ועושים".

פנייתו האחרונה של התושב ולחץ נוסף שהופעל על החברה, גרמו לה לשנות את החלטתה ולספר ביטוחים לרכבי האזור.

לדברי התושב, "בשורה התחתונה האזרחים משלמים על אוזלת ידה של המדינה. זה כמו מעגל סגור שהיחידי שמשלם את המחיר הוא האזרח הפשוט. אם המשטרה לא מצליחה להתגבר על הפשע, אז הפשע משתולל והאזרחים נפגעים. אם הפשע משתולל אז חברות הביטוח לא מוכנות לבטח באזורים מסוימים וכך זה חוזר חלילה, זה מצב פשוט הזוי".

ראש המועצה האזורית מרחבים שבתחומה נמצא מושב גילת, שי חג'ג', אמר כי "שיעור גניבת כלי הרכב בגילת דומה לשיעור גניבת כלי הרכב בשאר יישובי הארץ ואף נמוך מהם. סירובה של חברת הביטוח עלול לגרום לייקור דמי הביטוח על ידי חברות אחרות. סירובה של חברת ביטוח ישיר אינה קבילה ואנו דורשים מהחברה לחזור בה ולהעניק לתושבי גילת את אותו השירות שהיא מעניקה לכל המבוטחים שלה".

חברת "ביטוח ישיר" מסרה בתגובה: "מאז פנייתו של הלקוח בתחילת חודש פברואר, ולאור הצרכים והקשיים שהועלו, בדקנו את הנושא לעומק והתקבלה על ידנו ההחלטה לפתוח את היישוב גילת גם לרוכשי ביטוח חדשים. החלטה זו תצא לפועל בימים הקרובים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר