בקרוב תוכלו לרכוש רכב מירוץ? רנו מציגה את ה-R.S. 01

אם חלמתם מתישהו לנהוג ברכב מירוץ בשכונה שלכם, ייתכן שבקרוב תוכלו לעשות זאת. רנו הציגה את מכונית הספורט החדשה שלה - R.S. 01, שתשווק גם לנהגים חובבים. צפו בטעימה מביצועי הרכב (רכב)

שרון מנדל | כיכר השבת |
רנו R.S. 01 (צילום: אתר החברה)

ייתכן שבקרוב יוכלו נהגים חובבים לרכוש מכונית מירוץ חדשה של רנו, אותה חשפה היום (רביעי)החברה בתערוכת המכוניות השנתית ברוסיה. אבל עוד לפני שתתחילו לדמיין את עצמכם נוהגים ברכב המירוץ בכבישי השכונה שלכם, רק כדאי שתדעו שבישראל אין אפשרות לנהוג ברכב כזה. באסה בשבילכם.

הצרפתים השיקו את מכונית ה-GT ברוסיה כחלק מקידום הספורט המוטורי במדינה, שתארח בסוצ'י את סבב הפורמולה 1 באוקטובר הקרוב.

המכונית החדשה, שמכונה רנו ספורט R.S. 01, אינה מבוססת על מכונית קיימת מההיצע של רנו. היא תוכננה כדגם תחרותי, ותציע מנוע ניסאן והנעה אחורית. יחידת הכוח, טווין-טורבו V6 בנזין בנפח 3.8 ליטר, מבוססת על מנוע ניסאן GT-R, ותספק יותר מ-500 כ"ס ו-61 קג"מ, כך על-פי ההערכה הראשונית של רנו.

למכונית מהירות מרבית של יותר מ-300 קמ"ש, נתון ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש עדיין לא פורסם.

ה-R.S. 01 מצוידת בתיבת שבעה הילוכים סיקוונסיאלית, דיפרנציאל מוגבל החלקה והנעה אחורית. אבזור הבטיחות היחיד הוא ABS, והמיומנות של הנהג האוחז בהגה, כמובן. בנוסף, רנו ציידה את המכונית במערכת תגבור הגה הידראולית, במקום המערכת החשמלית שמשמשת את מרבית דגמי הכביש שלה כיום.

המרכב עוצב כדי להציע יעילות אווירודינמית מרבית. לדברי החברה, למכונית כושר הצמדה דומה לזה של מכונית פורמולה 3.5 חד-מושבית של רנו.

המחיר אמנם עדיין לא פורסם, אבל מדובר בסכום של כ-300 אלף דולר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר