כביש 465: הרוג בתאונת דרכים

בתאונת דרכים בכביש 465 בין נווה צוף לנווה יאיר, בין רכב פרטי למשאית. נהג הרכב, תושב אחד היישובים הדתיים באזור נהרג ונהג המשאית נפצע באורח קל. תיעוד (רכב, חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: רשף אסף אברס, דובר כבאות והצלה מחוז יו"ש)

שבוע קטלני בכבישים: צוותי הצלה הוזעקו הבוקר (שלישי) לתאונת דרכים בכביש 465 בין נווה צוף לנווה יאיר, בעקבות תאונת דרכים קטלנית בין רכב פרטי למשאית. נהג הרכב, תושב אחד היישובים הדתיים באזור נהרג ונהג המשאית נפצע באורח קל.

צוותי ההצלה וכוחות רפואה צבאיים מספרים כי הנהג היה לכוד ברכב כשמצבו אנוש, לוחמי האש ביצעו חילוץ מורכב כשלאחריו פונה הנהג לקבלת טיפול רפואי בבית החולים - שם נפטר מפצעיו.

דובר כבאות אש באזור יהודה ושומרון, סיפר ל"כיכר השבת" על שאירע: "מדובר בשבוע קשה. בשבוע החולף אירעו כמה תאונות קטלניות כמו שאירע הבוקר. רכב התנגש במשאית, הנהג נלכד ונפצע באורח אנוש. לוחמי האש חילצו אותו בפעילות מורכבת".

"בסוף החילוץ הוא קיבל טיפול רפואי ופונה לבית החולים אך שם הוא נפטר מפצעיו", הוסיף דובר הכבאות, "נהג המשאית נפצע במצב קל, טופל במקום ופונה לבית החולים להמשך קבלת טיפול רפואי".

"מדובר בזירה קשה", הוא מספר, "ניתן היה לראות זאת ברכבים עצמם. כשאנחנו מגיעים לזירות מסוג זה אנחנו בודקים את מבנה ההרס המתרחש ברכב, בחזית, בשמשה ואופן מעיכת הדלתות וזה נותן לנו אינדיקציה להבין מה מצבו של הפצוע ברכב, כמו שקרה בתאונה הזאת הבנו שמדובר בתאונה קשה מאוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר